Kulcsszó keresés /


Álzöldülünk, avagy a plug-in hybrid meghajtás árnyoldala

A 2021-es év, de inkább az elmúlt két év a plug-in hybrid, röviden PHEV meghajtás évei voltak. Pár kivételtől eltekintve, szinte az összes autógyártó kihozta a maga konnektoros hybrid modelljét. Hihetnénk, hogy véletlen, de természetesen egyáltalán nem az, hiszen súlyos kvóták, bírságok sújtják a túl magas CO2 kibocsájtást.

olvass tovább

Ebéd ötlet: juhtúrós rakott zöldbab

  • 2021. november 19.

A rakott ételeket általában elkészíteni és megenni is nagyon szeretjük, az előbbinek az az oka, hogy kifejezetten egyszerűek, az utóbbinak pedig az, hogy általában nagyon finomak is. Ez a rakott zöldbab, aminek most elhoztuk a receptjét, egészen biztosan az, hiszen egy kis juhtúró teszi igazán különlegessé.

olvass tovább

Stílusiskola: őszi outfitek zölddel

Ősszel tökéletesen beépíthetjük a ruhatárunkba a csodás, természetet megidéző zöld színt, amely a legstílusosabb és legkifinomultabb outfitek összeállításában lesz a segítségünkre. Feldobhatjuk vele az alapvetően sötét árnyalatokból álló szetteket, mutatjuk is a kedvenceinket!

olvass tovább

Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

  • 2021. szeptember 28.

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból. Az online felületen szeptember 29-től elérhető exkluzív videós kerekasztalok a Lounge Group jóvoltából kerülnek terítékre, és az üzleti élet, valamint a marketing legfontosabb problémáit boncolgatják – a már látható mini interjúk pedig ezen beszélgetések témáiba is bepillantást nyújtanak.

olvass tovább

Zöldülő igények - Seat Leon plug-in hybrid (PHEV)

Alig pár nappal azután, hogy részt vehettem a Cupra spanyolországi bemutatóján, amelyről a cikket pár napja lehet olvasni az oldalon, máris a visszafogottabb Seat Leon volánja mögött találtam magam. A szerénység ebben az esetben 41 lóerő különbséget jelent és nagyjából 10% -kal kevesebb pénzkiadást. A forma és a funkció természetesen azonos, így valószínűleg a fő volumen továbbra is Seatból fog érkezni, ha a Leon kerül szóba vásárláskor.

olvass tovább