Kulcsszó keresés /


A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója lett a Coca-Cola HBC Magyarország

  • 2022. szeptember 05.

A mai nappal a Coca-Cola HBC Magyarország vált a világ legnagyobb magántulajdonban lévő alkoholos italokat gyártó társasága, a Bacardi-Martini meghatározott prémium alkohol márkáinak kizárólagos magyarországi forgalmazójává. Így a vállalat kínálata szeptembertől kilenc új prémium és szuperprémium alkoholmárka mintegy 60 termékével bővül. A Coca-Cola HBC Magyarország tovább fejleszti 24/7 portfólióját és egy újabb lépést tesz annak irányába, hogy vezető disztribútorrá váljon a hazai prémium alkoholok piacán.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 26.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 22.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll

olvass tovább

Valóban csodaszer? Az igazság a kollagénről

  • 2022. június 28.

Minden szezonnak megvannak a felkapott termékei és „csodaszerei”, manapság a csapból is az folyik, hogy érdemes kollagént bevinni a szervezetünkbe. De vajon mely esetben érdemes napi szinten fogyasztani? Milyen előnyei vannak, és hogyan van összefüggésben a fogyással? Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tanácsait a kollagén és a D vitamin bevitelével kapcsolatban.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább

Háttérbe szorult az ár, előtérben a szolgáltatás minősége a hazai webkereskedelemben

  • 2022. május 27.

Az e-kereskedelemi szektor az elmúlt két év egyik legdinamikusabban növekvő ágazata, csak hazánkban 30%-os bővülés tapasztalható. A magyar piac mára eljutott abba a fázisba, amikor a vásárlók egyre kevésbé árérzékenyek, inkább a minőséget részesítik előnyben. A kereskedők csak abban az esetben lehetnek sikeresek, ha folyamatosan fejlesztenek a versenyképesség érdekében, és az árak alacsonyan tartása helyett a szolgálatás minőségén javítanak. A kihívásokra és a lehetséges megoldásokra Zabari István, a Lumenet alapító-tulajdonosa és az Ecommerce Hungary alelnöke, illetve Perényi András, a Webshippy kiszervezett logisztikai cég ügyvezetője hívta fel a figyelmet.

olvass tovább