Kulcsszó keresés /


Tovább nehezítheti a hazai webshopok, bioboltok és sok más bolt helyzetét egy új törvénymódosítás

  • 2014. augusztus 01.

Egyre nehezebbé teszi a hazai webáruházak helyzetét a külföldi e-kereskedők előretörése, sok esetben az ő termékeiket és oldalaikat preferálják a vásárlók a magyar webshopokkal szemben. Tovább nehezíti az étrend-kiegészítőket, vitaminokat és bio termékeket árusító kereskedők helyzetét, hogy a jövő évi költségvetési törvényben lehetőséget biztosít a törvényhozóknak, hogy a már terápiás dózisú hatóanyagot tartalmazó étrendkiegészítők és vitaminok csak a patikákban lesznek elérhetők (esetleg bizonyos üzletekben). Jánvári András, a multi-vitamin.hu ügyvezetője szerint ez a rendelkezés az egész piac helyzetét elbizonytalanítja, amely már egyébként is visszaesésben van a korábbi évekhez képest.

olvass tovább

13 kedvenc táska magyar tervezőktől

  • 2014. április 24.

A Seraphstore online boutique polcairól válogattuk ki nektek kedvenc táskáinkat kizárólag magyar tervezők munkái közül. Az áruház nyitási akcióval kedveskedik az újdonsült vásárlóknak, a Style.hu olvasóinak pedig 10% kedvezményt ad a feltüntetett árbakból a készlet erejéig. Csemegézzetek bátran kedvetekre!

olvass tovább

Beszélgetés Rácz Gergővel

Rácz Gergővel egy kevésbé frekventált bevásárlóközpont egyik kávézójában találkoztam, éppen csak pár nappal A Dal döntője után. A Fool Moon acappella együttessel a legjobb négyig jutottak, It can’t be over c. dalukkal. Megmagyarázhatatlan, miből fakadt az érzés, amivel az interjúra érkeztem. Úgy gondoltam, pedig nem is ismerem, hogy egy nagyon szerény, visszafogott fiatal sráccal fogok találkozni és beszélgetni az életéről, a munkájáról, a sikereiről, és egy percig sem kell azon aggódnom, hogy nehézkes lesz a beszélgetés. Jól gondoltam. Fel sem kell tennem az első kérdést magától kezdett el mesélni A Dal utáni napokról.

olvass tovább

Tél: amikor egyáltalán nem tudunk öltözködni

  • 2013. december 10.

A tél és a téli ünnepek közeledtét a világ plázásított pontjain kétségtelenül jelzi, hogy a bevásárlóközpontokban a vécétől a felvonókig zümmög, ordít, csörömpöl a dzsingülbellsz, a fák világítanak az utcákon, és az ember Facebook oldalát George Michael "laszt krisztmösz" című örökérvényű karácsonyi eposzával firkálják össze a drága barátok.

olvass tovább

New Yorker üzlet nyílt a Pólus Centerben

  • 2013. október 18.

Új vezető nemzetközi divatmárka, a NEW YORKER nyitotta meg üzletét a mai napon a látványosan megújult Pólus Centerben. A közel 1,000 négyzetméteres, legújabb koncepció szerint kialakított divatüzlet a bevásárlóközpont egyik fő folyosóján várja vásárlóit.

olvass tovább

Hello Budapest, Hello GAP

  • 2013. augusztus 07.

Akik ismerik a GAP márkát, azok nagyon nagy izgalommal várják, hogy augusztus közepén megnyissák első magyarországi üzletüket a Westendben. Az üzletben a női és férfi kollekciók mellett a GapKids a BabyGap kollekcióiból is vásárolhatnak majd a kedves érdeklődők! A későbbiekben - augusztus hónap folyamán - az Árkád bevásárlóközpontban nyílik majd meg a brand második üzlete.

olvass tovább

Nehéz időkben mondjuk: csak azért is!

  • 2013. június 02.

A közelmúltban cikket írtam a shoppingolásról. Hiába vettem azonban humorosra, sőt, ironikusra a figurát, miszerint csórók vagyunk, ennek ellenére, nők lévén vásárolunk magunknak ezt-azt, így különböző komikus helyzetekbe keveredünk. A kommentek elszomorítottak.

olvass tovább