Kulcsszó keresés /


Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Nőnek lenni a 21.században sem egyszerű - Ezek a dolgok azok, amiket valójában csak a nők érthetnek meg

  • 2022. június 22.

Rengeteg írás jelent már meg a férfiak és a nők közötti különbségekről. Az agyunk és az általános pszichológiai funkcióink hasonlóságainak ellenére a nők életében gyakran radikálisan eltérő tapasztalatok vannak, mint a férfiakéban. A súlyos kérdésektől kezdve egészen a komikus dolgokig. Még mindig nem könnyű nőnek lenni, bármennyire is az ellenkező nem azt gondolja, hiszen számos olyan dologgal kell nőként szembenéznünk, amit igazán csak mi érthetünk meg,

olvass tovább

Hello Európa - MG EHS Luxury Plug-in Hybrid

Nemrégiben járt nálunk az MG ZS, amely a belépő modellje az újra feléledt MG márkának. A meggyőző vezetési tapasztalatok után, amelyet a kistestvér okozott, az importőr előhúzta az igazi ütőkártyát, az EHS-t. Sőt azóta a hivatalos hazai bemutatón is túl vagyunk. Ezek után, ha ezentúl azt mondja valaki, hogy a Kínaiaktól nem kell félnie a tradicionális európai márkáknak, akkor hangosan ki fogom röhögni és megmutatom az EHS-t.

olvass tovább

A szokások rabja vagy? Pedig van, amin érdemes lenne változtatni!

  • 2022. április 26.

Az elmúlt egy évben lehetőségünk volt megvizsgálni és megismerni saját magunkat, foglalkozni az érzéseinkkel és gondolatainkkal. Észrevetted már, hogy az idő nagy részében ugyanazokon a dolgokon gondolkozol, amely ahhoz vezet, hogy ugyanúgy viselkedsz, ennek köszönhetően pedig ugyanazok a tapasztalataid születnek?

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Hogyan kezeld a partnered által megsértett érzéseidet?

  • 2022. március 12.

Az egyik legmélyebb konfliktusforrás egy kapcsolatban akkor jelentkezik, amikor a bizalom sérül. Amikor úgy érezzük, hogy megbántott vagy becsapott minket a partnerünk, sokan közülünk az árulás érzését tapasztaljuk. Az érzelmek széles skáláját válthatja ki, ha úgy érezzük, hogy valaki, akivel biztonságban éreztük magunkat, váratlanul másképp áll hozzánk. Ebben a zaklatott állapotban nehéz lehet megbirkózni a saját belső tapasztalatainkkal, nemhogy megoldani a problémát a másik személlyel.

olvass tovább

A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Ez az oka annak, hogy miért nem kellenek a nők szex után

  • 2022. február 09.

Bizonyára sok nőnek volt már olyan tapasztalata, hogy egy férfi több hétig, esetleg több hónapig mindent megtett azért, hogy meghódítsa, és elnyerje a kegyeit, majd pedig miután egy kellemes éjszakát töltött el a kiszemelt hölggyel, reggel felhúzta a (nyúl)cipőt, és távozott. Ilyenkor a legegyszerűbb természetesen a férfiakat kollektíven gyűlölni, és ördögtől való teremtménynek kikiáltani, pedig bizony erre a cselekedetre többnyire nyomós okunk van.

olvass tovább