Kulcsszó keresés /


Gombold újra! Divat a magyar nyilvános öltözéktervezési pályázat

  • 2011. február 21.

A Design Terminál a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szakmai együttműködésével pályázatot hirdet a tradicionális magyar öltözék- és divattörténeti értékek és hagyományok modern szemléletű feldolgozására, beemelésére a hazai és nemzetközi divatszakma és érdeklődő közönség látóterébe, továbbá ennek többoldalú vizuális művészeti feldolgozására. A pályázat nyilvános, bárki jelentkezhet!

olvass tovább

Christian Louboutin

  • 2011. január 21.

Christian Louboutin cipői sohasem a tömegigényeket szolgálták ki. A mostani kollekciója sem változtat ezen a szemléleten. A cipők mellett azonban most maguk a fotók is témát szolgáltatnak. Nem is akármilyet, hiszen a fotós és a tervező megtalálták a számukra legmegfelelőbb művészettörténeti korszakot: a Barokkot.

olvass tovább

Francia oktatási modell, magyar kreativitás

  • 2009. június 05.

A Divat Fővárosának egyik élvonalbeli iskolája Párizs, London, Amerika és Ázsia után három éve már nálunk is elérhető.  A Modart Művészeti és Divatiskolában francia szemléletmód, francia tananyag szerint tanulnak és francia szakképesítést, illetve diplomát szereznek a diákok.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Egyre több az ötven feletti munkavállaló

  • 2008. április 02.

A következő tíz-húsz évben nő az 50 évnél idősebbek, illetve csökken a fiatalok aránya a teljes népességhez képest, ezért a kereskedelemben i  új szemléletre van szükség - mondta Kozák Ákos, a GfK kutatóintézet ügyvezető igazgatója.

olvass tovább