Fordíts az életeden!
Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület idei Fordíts az életeden! kampányára Laár Anival, a Mellrákinfó önkéntesével és családjával készített egy filmet a sorsfordító döntések fontosságáról.
olvass továbbAz Egészség Hídja Összefogás Egyesület idei Fordíts az életeden! kampányára Laár Anival, a Mellrákinfó önkéntesével és családjával készített egy filmet a sorsfordító döntések fontosságáról.
olvass továbbÉs itt van. Bár csak november 5-én kerül a boltokba, de a kampányfotókat ma nyilvánossá tették. A H&M számára tervezett Balmain kollekció ügyében erősen ajánlott írni egy levelet a Télapónak, vagy a Jézuskának, mert meg nem erősített információk szerint horror áron mérik majd minden egyes darabját. De ahogy végiglapozzuk a kollekciót, még a könnyünk is kicsordul. Kb. úgy, mint amikor régen álltunk a nagyon magas Barbie polc előtt karácsony tájékán, és nem igazán tudtuk eldönteni, hogy a görkoris vagy a festőművész Barbie-t kívánjuk a fa alá. Na, pont ugyanúgy érezzük magunkat most is. Merthogy mindet kérjük. Mondjuk, hogy mindet!
olvass továbbA divatszakmában nem ritka, hogy egy-egy fotósorozat kissé pikánsra sikeredik. Leginkább a parfüm és egyértelműen a fehérnemű reklámok esetében fordul elő, hogy a kampányok olyannyira szexuálisan túlfűtöttnek bizonyulnak, hogy nem is kerülnek nagy nyilvánosság elé, vagy egyből betiltják őket. Azonban a botrány sokszor együtt jár a sikerrel, szexszel mindent el lehet adni, és ugye azt is tudjuk, hogy ami már egyszer kikerül az internetre, az ott is marad.
olvass továbbJön a bikiniszezon, a fehérnemű márkák kampányszezonja is már javában zajlik, a divatvilág és a kommentelők pedig heves vitát vívnak egymással. Közben pedig néha még önmaguknak is ellentmondanak.
olvass továbbA világ vezető márkái bizony bármit megtennének, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét. Rájöttek, hogy a plakátok és egyszerű reklámcsíkok már nem sok mindent mozgatnak meg az emberekben – szerencsére, hiszen így minél innovatívabb kampányokkal próbálnak lenyűgözni minket. Most összeszedtük a legjobbakat, amiket itthon is szívesen látnánk, és biztos nem mennénk el mellettük szó nélkül!
olvass továbbEgy női és férfi illatot, melyek 2015 februárjában érkeznek meg. A Burberry Brit Rhythm - Eau de Toilette Intense for Men és a Burberry Brit Rhythm - Floral Eau de Toilette for Women a zene által inspirált illatok, így ismét az angol zenész, George Barnett és a modell, színésznő Suki Waterhouse lesznek a kampány arcai.
olvass továbbAz MFE és az Orbit a Szájápolás Világnapja alkalmából jelentette be tavaly indított szájhigiéniai oktató kampányának folytatását. Bár a tavalyi kampány minden tekintetben sikeresnek bizonyult, továbbra is szükség van a magyar lakosság ismereteinek bővítésére a gondos szájápolás területén, összegezték a kampány szervezői. Ezért az idei évben regionális kutatással és lokális aktivitásokkal szélesítik ki a kampányt.
olvass továbbIrina Shayk, a szuperszexi orosz modell, Cristiano Ronaldo egykori kedvese, nem sokat szomorkodik szingliként. A napokban láttak napvilágot a kampányfotók, melyeken a hosszúlábú Irina egy spanyol cipőmárkát, az XTI-t népszerűsít. Nem vagyunk benne biztosak, hogy a portugál focista nem fogja a fejét, hogy mit hagy ki ezentúl.
olvass tovább2015 a fogadalmak éve, már csak azért is, mert egy friss, online kutatás szerint a magyarok többsége „új életet kezdett” januárban: például minden harmadik fogadkozó egészségesebben él majd, de minden tizedik ember megújítja a szerelmi életét is. De vajon a párkapcsolatokban döntő fontosságú szexuális élet minősége mitől függ? A „Kezedben a döntés!” elnevezésű kampány nyitányaként lezajlott kutatás erre is rákérdezett: a többség szerint a megfelelő partnertől és a vele kialakított lelki kapcsolattól, de a legfiatalabbak szerint fontos a hatékony és könnyed fogamzásgátlás vagy a szervezet fizikai állapota is.
olvass továbbAz IWF Schaffhausen óramárka reklámfilmjében olyan világsztárokat sorakoztatnak fel, mint Cate Blanchett, Emily Blunt, Ewan McGregor, Christoph Walz, és Zhou Xun. Az alábbi képsorozatunkban és a kampányvideóban megleshetitek, mennyire voltak elegánsak és csinosak a színésznők talpig öltönyben.
olvass továbbMindkét szívtipró felelősségteljes apuka, így az UNICEF nagyköveteiként örömmel adták arcukat a gyermekekre leselkedő veszélyek elleni küzdelemről szóló kampányhoz.
olvass továbbDobó Kata, Csányi Sándor, Szellő István és Szalóki Ági mellett több híresség is szerepel a Magyar Hospice Alapítvány november 1-jén induló kampányában. A szpotot a Kreatív Online-on láthatja először, és megkérdeztük az alkotókat is.
olvass továbbIsmét bebizonyosodott, hogy a magyar modellek megállíthatatlanok: Szepesi Melinda és Jablonczky Mónika a világhírű Topshop márka legújabb kampányában kapott helyet.
olvass továbbItt a Zara Kids legújabb őszi kampánya. Előkerülhetnek már a nyárias őszi napok kiegészítői, a bőrdzsekik, a félcsizmák, a kötött pulcsik is hamarosan. Amíg viszont ilyen gyönyörű tavaszias napsütéses időnk van, bátran adjunk a kicsikre harisnyát, kis szoknyával, vékonyabb leggingseket, a kisfiúkra pedig ingeket, netán kalapos kiegészítőket. A Zara idei videós kampánya azt sugallja - Szippants bele az őszbe!
olvass továbbKis geekek és rocker űrturisták a Reserved őszi kampányaiban. Őrülten hangzik? Ha megnézitek a képeket, rögtön látjátok, hogy milyen vagány, ugyanakkor hordható darabokkal készült a Reserved az őszi szezonra. Rock the Universe!
olvass továbbHajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a modellszakma csak és kizárólag a sovány lányok birodalma, ahol 36-os méret felett nincs élet és minden a folyamatos koplalásról szól. Pedig ez régóta nem így van – noha a kifutókon alapvetően valóban az S-es kategória uralkodik, egyre több tervező szeret teltebb idomokkal megáldott hölgyeket is felvonultatni. A plus size mozgalom szépen lassan kinövi magát, külön ügynökségek alakulnak a modellek számára, kampányok szerveződnek a “valódi nő” fogalom köré.
olvass továbbA Macy’s divat és stílus tekintetében fogalom az Egyesült Államokban. Ma már nem kell hosszú órákat repülőgépen tölteni ahhoz, hogy egy-egy darabhoz jussunk. Kedvünkre válogathatunk online áruházukban, és egyszerűen intézhetjük el azt, hogy Magyarországra szállítsák a kiválasztott termékeket. A Back to cool kampányt hoztuk el Nektek.
olvass továbbLegendás színészek sarjai igen könnyű helyzetben vannak, pláne ha öröklik a sármos papa markáns arcvonásait is. Három világhírű színész helyes fiait gyűjtöttük nektek össze a kifutóról és a reklámkampányokból. A fotóra kattintva megtudhatjátok, kiket rejtenek a képek!
olvass továbbÚgy tűnik, hogy Cara egyszerűen megállíthatatlan – A brit szupermodell a világhírű Topshop brand arca lesz a 2014-es őszi/téli szezonban. Noha a hivatalos fotók még nem elérhetőek, annyi már bizonyos, hogy Cara a cég életében először egymaga fog szerepelni a kampányképeken.
olvass továbbNagy Andy után, egy újabb világhírű modell, Gáll Franciska szerepel KataSzegedi 2014/15-ös őszi-téli kampányában. A képek elkészítéséhez igazi nyerő csapat állt össze, hiszen idei Fashion Awards-ról Éder Krisztián és Barsi Balázs is győztesként távozott. Bár a nyár még csak most kezdődik, máris ízelítőt kapunk abból, hogy mit fogunk viselni a hidegebb napokon.
olvass tovább