Kulcsszó keresés /


Te hallottál már a digitális detoxról?

  • 2019. november 21.

Manapság már nem számít újdonságnak, és talán kezdünk megbarátkozni vele, hogy javarészt az online térben élünk. Itt kommunikálunk a barátainkkal és családtagjainkkal, itt üzletelünk, és természetesen legtöbben valamilyen social media felületen vagy egyéb tartalommegosztó oldalon kapcsolódunk ki. Azonban egyre többen vannak azok, akik minderre szeretnének nemet mondani, és a digitális detox mellett teszik le a voksukat. Hogy ez mit is jelent pontosan, most eláruljuk!

olvass tovább

Karrier vagy magánélet?

A héten volt szerencsém részt venni egy előadássorozaton, ahol sikeres magyar üzletasszonyok fejtették ki a véleményüket olyan kérdésekben, amelyek minden, különösen versenyszférában dolgozó nőt érintenek. Karrier vagy magánélet? Összeegyeztethető-e a kettő? És ha igen, mely belénk kódolt szerepekről kell lemondanunk érte? Hogyan boldogulhat egy törékeny nő az üzleti életben?

olvass tovább

Európa legjobbja lett a Lexus brüsszeli üzleti várója, a The Loft

  • 2019. június 13.

Az évente megrendezett World Travel Awards utazási díj idei átadóján az elmúlt években ’egyszerű luxusautómárkából’ igazi környezetbarát prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus és a Brussels Airlines brüsszeli repülőterén található közös üzleti várója, a THE LOFT nyerte a el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója 2019 címet.

olvass tovább

Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Hírességekkel mutatták be a H&M 2019-es Conscious Exclusive kollekcióját Los Angelesben

  • 2019. március 29.

A H&M egy különleges partival ünnepelte Los Angelesben legújabb Conscious Exclusive kollekcióját március 27-én. Hírességek, influencerek és a márka barátai, többek között Irina Shayk, Dakota Fanning, Halima Aden és Amber Valetta vettek részt a rendezvényen. A H&M 2019-es tavaszi Conscious Exclusive kollekciójában a természet gyógyító erejét, valamint a fenntartható anyagok innovációját ünnepli, valamint azokat a módszereket, amik hozzájárulnak a fenntarthatóbb divat jövőjéért. A kollekció április 11-én debütál a kiválasztott üzletekben, itthon a Váci1-es H&M-ben, valamint online.

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább