Az órától a fehérneműig- Joop!
Az ember, akinek a neve márka lett - ahogy maga is mondja - puszta szerencse révén került a divatszakmába.
olvass továbbAz ember, akinek a neve márka lett - ahogy maga is mondja - puszta szerencse révén került a divatszakmába.
olvass továbbSzokatlan termékkel lepte meg rajongóit Emporio Armani. A fiatalok körében ma is népszerű „városi” sport megihlette a luxusmárkát is.
olvass továbbA nemzetközi divatmárkák eddig nem kényeztették el fővárosunkat. Ha Közép-Európa fővárosainak lehetőségeit nézzük, akkor azt kell látnunk, hogy Prága, vagy Bécs mellett Budapestnek igen jelentős a lemaradása e téren (is). Ez a helyzet most változhat.
olvass továbbEgy márkajelzés többet mond ezer szónál, főleg ha egy luxus márka neve látszik rajta. A divatklasszikus „ki kicsodája”, a történetük, kézjegyük és rajongóik.
olvass továbbA jóképű és egyben megnyerő New England-i irányító, Tom Brady több puszta játékosnál. Jónéhány reklámban láthattuk, többek közt a Stetson cologne és a Smartwater energiaital cég termékeihez adta nevét és arcát.
olvass továbbA hagyományok: 1945-ben Rómában alapították Bionni Roman Style néven. A Bionni volt az egyik első márka az 50-es években amely a férfi ruhákat is szűkre és karcsúsítottra szabta.
olvass továbbA Cruciani divatcég háza tájékán kering egy történet, amit az emberek szívesen mesélnek el újra és újra. Hat évvel ezelőtt ugyanis Arnaldo Caprai elhatározta, hogy felosztja az örökségét a fiai között.
olvass továbbAz olasz autómárka, a Ferrari saját logójával díszített farmerruházatot dobott piacra. Ezeket részben a Ferreri üzletekben, részben online forgalmazzák.
olvass továbbEz a GAS szlogenje, mely a márka fő értékeit foglalja össze: minőség, eredeti design, pozitivitás, kreativitás. Nem könnyű ennek megfelelni, ám a GAS kollekciókban kizárólag kiváló minőségű termékeket találunk, melyek magukon hordozzák az egyedi GAS design stílusjegyeit, praktikusak és jól kombinálhatóak.
olvass továbbA fiatalok divat és márka érzékeny fogyasztói csoportot alkotnak, de sajátos szubkultúrájuk miatt választásukat sokszor nehéz megérteni.
olvass továbbA legendás 70-es évekbeli márka, melyet többek között Bianca Jagger és Liza Minnelli is kedvelt és hordott, most új tervezőtt kapott.
olvass továbbEleinte nem értettem, hogy mit szeretnek ezen az állandó vigyorgó majomfejen, de nagyon hamar megkedveltem a márkát.
olvass továbbA 8C Competizione az Alfa Romeo dicsőséges múltjából merít, s egyben előre is vetíti a márka értékeit.
olvass továbbMegérkezet Magyarországra a világhírű luxusmárka optikai és napszemüveg kiollekciója! Kapható 2007 tavaszától a kiemelt optikai üzletekben!
olvass továbbA GAS 2007/08-as ősz/téli kampánya új stílust és lendületet hozott a márka életében.
olvass továbbAnnak idején még pusztán praktikus szempontból kerülnek a farmerek farzsebeire azok a jellegzetes öltések, amelyek ma már márkajegyként funkcionálnak...
olvass továbbBizonyára sokak számára izgalmas, hogy mi alapozza meg egy-egy ruházati márkanépszerűségét a piacon. Az összetevők között szerepel a jó időzítés, a megfelelő stílus, a név, no és persze a jó minőség, ami sokáig életben tarthat
olvass továbbA Pussy Deluxe divatmárka első, excluzív női illata és együttal a MÁURER + WIRTZ Ház első luxusillata a tökéletes válasz az ellenállhatalan, magabiztos macskalány összes kérdésére ás vágyára.
olvass tovább