Amerika kultmárkája - Champion
Európában az I. világháború romjait takarítják el, miközben Amerikában egy új sportruházati cég kezdi meg működését, amely új trendet teremtett.
olvass továbbEurópában az I. világháború romjait takarítják el, miközben Amerikában egy új sportruházati cég kezdi meg működését, amely új trendet teremtett.
olvass továbbFehér Beatrix CAMOU márkanévvel ellátott termékei először 2007 tavaszán jelentek meg egységes kollekció formájában, és azóta egyre többen hordják előszeretettel érdekes táskáit és jellegzetes nyomott ruháit, amik között felsők, szoknyák és ruhák is találhatóak.
olvass tovább2001-ben indította útnak a Louis Vuitton különleges kollekcióját, melyet a márka dizájnere és a New York-i underground művészvilág legendás alkotója, Stephen Sprouse közösen jegyzet.
olvass továbbVan egy termék, amely segít abban, hogy kitűnjön a tömegből és kiemelkedjen a szürke hétköznapokból: ez a design karóra. Az OOZOO márka sok éve az alkotói eredetiség és az egyedülálló tervezői fantázia szinonimája.
olvass továbbAlfred Dunhill a legismertebb márkanevek közé tartozik szerte avilágon. A Dunhill név mindenhol a legmagasabb minőség (az angol Prestige márka) szinonimája. A Dunhill nemcsak egy márkanév, hanem életstílus, egy mindig előretörő életérzést testesít meg.
olvass továbbLouis Vuitton 1001 Éjszaka fantázianevű divatékszer kollekciója egy csillogó sárgaréz, ón és többszínű kristályok gyűjteménye, amelyek együtt csillogó, márkás ékszercsaládot alkotnak. Az ünnepi szezon tökéletes választásaként.
olvass továbbA mono FASHION 2007 decembere óta gyűjtőhelye a tehetséges fiatal divattervezők és iparművészek munkáinak, márkáinak. Sokféle stílus megtalálható az üzletben, az elegáns, alkalmi ruháktól kezdve egészen a street-wearig, legyen szó férfi vagy pedig női darabokról.
olvass továbbA divatot ismerők és kedvelők körében a Furla márkanév egyet jelent a minőségi és funkcionálisan stílusos kézitáskákkal és kiegészítőkkel. A vállalatot egy olasz női-divatáru kereskedő, Aldo Furlanetto alapította mintegy 80 évvel ezelőtt.
olvass továbbKicsit úgy vagyunk vele, mint a jól ismert csokimárkával. Randa, de finom. Ez a matrac sem a stílusosságával fog hódítani, hanem bizony a funkcionalitásával. Hiszen ki ne ismerné az elzsibbadt kéz érzését, miután a párunk alá dugjuk kezünket...
olvass továbbAz Olaszországban évek óta népszerű olasz ékszermárka, a Rebecca, miközben továbbterjeszkedik a világban folyamatosan újdonságokkal lep meg benünket, a magas minőséget folyamatosan biztosítja.
olvass továbbA Columbia Sportswear Company 1938-ban alakult, és azóta a kis regionális kalapforgalmazásból a világ egyik legnagyobb felsőruházati márkájává, valamint az Egyesült Államok vezető síruházati gyártójává vált. Az elmúlt évtizedben a termékújítások és az egyedülálló marketing stratégia erős forgalomnövekedéshez vezetett, miközben a cég tovább haladt a funkcionális és divatos ruházat fejlesztésében.
olvass továbbA világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.
olvass továbbElegancia, egyedi vonalvezetés és kimagasló minőségű szövetek. Most már azoknak a férfiaknak sem kell mindezért külföldre menniük, akik igényt tartanak felsőkategóriás ruházatra gardróbjukban. Badó Ferenc, a márka létrehozója exkluzív interjút adott a Stylemagazin magazinnak.
olvass továbbA gyémánt berakású órákat alkotó márka, az Icelink, most egy könnyedebb, de igen mutatós darabbal jött ki.
olvass továbbközéppontban a sport, az időtlen elegancia és a szabadság áll. A Lacoste Essential Collector’s Edition egy üvegben egyesítette a Lacoste márkát.
olvass továbbKi nem ismerné a Dell, a HP, a Gateway és az Apple márkákat, de mondd Önnek valamit a a Singulum? Nem önben van a hiba, ha nem. A viszonylag ismeretlen német márkát azoknak szánják, akik Midas király érintésére vágynak, amely mindent arannyá változtat...
olvass továbbGyakran elgondolkozunk azon, hogy bizonyos felsőkategóriás márkák hogyan tudják fenntartani világszintű exkluzivitásukat, különösen, hogy a milliomosok és milliárdosok száma ugrásszerűen növekszik.
olvass továbbAhogyan az elmúlt időszakban megszokhattuk, Hazánkat végre felfedezik maguknak a legnagyobb gyártók is, így a brit luxusdivatmárka, a Burberry is.
olvass továbbAhogyan az elmúlt időszakban megszokhattuk, Hazánkat végre felfedezik maguknak a legnagyobb gyártók is, így a brit luxusdivatmárka, a Burberry is.
olvass továbbDonatella Versace úgy döntött, nem osztja meg a pórnéppel ruháit, és nem szerződik a H&M svéd áruházlánccal. Hogy minden idetévett férfitásunk is értse, ez olyan, mintha Mercedest akarnál zaporozsec márkakereskedésben eladni.
olvass tovább