Patrizia Pepe 2010 Tavasz/Nyár
A Patrizia Pepe márkát 1993-ban, Olaszországban alapította Patrizia Bambi és Claudio Orrea. Minimalista forma és színvilág, aprólékosan kidolgozott részletek a modern és elegáns darabok kedvelőinek.
olvass továbbA Patrizia Pepe márkát 1993-ban, Olaszországban alapította Patrizia Bambi és Claudio Orrea. Minimalista forma és színvilág, aprólékosan kidolgozott részletek a modern és elegáns darabok kedvelőinek.
olvass továbbA nagy népszerűségnek örvendő spanyol Bershka, bemutatta 2010-es tavaszi-nyári kollekcióját. A Bershka az Inditex csoport legfiatalabb márkái közé tartozik. 1998-ban alapították. Azóta mintegy 600 üzletet nyitottak 42 országban, köztük Magyarországon is.
olvass továbbA Replay márkát 1978-ban Olaszországban, azon belül is Asoloban alapították, azóta számtalan országba és városba eljutott, mint például Moszkva, Amszterdam, Párizs, Tokió, Rómá és szerencsére már nálunk is.
olvass továbbA Retro Jeans egy hazai divatmárka, aminek a termékeit Magyarországon forgalmazzák. A cég elsősorban a fiatalokat "célozta" meg a ruháikkal, de ma már az idősebb korosztály is szívesen viseli ezt a márkát.
olvass továbbA WAMP, a válság ellenére növekedő magyar márkák mezőnyében a legjobb 10 közé került a Kreatív online szavazásán! A design vásár az egyik legdinamikusabban fejlődő fiatal magyar divattervezőt, Abodi Dórát választotta a Hónap Designerének Márciusban.
olvass továbbA The Financial Times értesülései szerint tulajdonosváltás várható a Tommy Hilfigernél. Az ízig vérig amerikai márka az utóbbi években igencsak gyengélkedett, Amerikából fokozatosan kiszorult, illetve Európában terjeszkedett, nem túl nagy sikerrel.
olvass továbbElső ízben jelentet meg gyógyszerhatású pigmentfolt-halványító készítményt egy kozmetikai presztízsmárka. Az új Even Better Clinical Dark Spot Corrector a Clinique-től hatékonyan halványítja az öregedés, a napfény, a környezet káros hatásai és az aknés hegek által okozott sötét elszíneződéseket és a korfoltokat, és egyenletes színű, ragyogó bőrt hoz felszínre.
olvass továbbA Lacoste nem hozott nagy meglepetéseket, aki eddig szerette a márkát, az ősszel/télen is megtalálja a számítását. Kellemes hangulatú bemutató - mosolygó modellekkel, lezser, sportos ruhákkal, halvány homokszínnel és élénk, vidám színekkel, nagyon sárga háttérrel...
olvass továbbA VAN GRAAF nemzetközi divatvállalat a mai napon megnyitotta első magyarországi üzletét. A női- és férfidivat új világa az Allee-ban nyitotta meg kapuit, ahol exkluzív környezetben egyedülálló vásárlási élményt kínálnak. Csaknem 4000 nm-es alapterületen a termékkategóriánként elkülönített osztályok és az impozáns eredeti márka részlegek közel 100 népszerű divatmárkával várják a látogatókat.
olvass továbbOlasz befektetőknek köszönhetően, egy 100 millió forintos beruházás keretében épül Tóth Bori divattervező új márkája. Ennek a beruházásnak a keretében kerül sor a TOTHBORI Business Look Pret a Porter kollekciójának nagy bemutatójára a millenáris teátrumon.
olvass továbbA Clinique 2009-es őszi színkollekciója, a Most-Wanted a márka ikonná vált rúzsainak legnépszerűbb, minden nő számára nélkülözhetetlen színeit ünnepli: a természetes, semleges színeket, a bogyós gyümölcsök pazar színeit és más telt árnyalatokat, melyek a smink variálhatósága érdekében kiegészítő színek palettájával együtt kaphatók.
olvass továbbEgy luxuskarórákat gyártó svájci vállalat fejet hajt Brazília és a Forma-1 előtt. Tulajdonképpen a Richard Mille márka teljes egészében az autóversenyzés példáját követi a termékek gépies kinézetével, bár szerintem a Forma-1-es versenyautókban nincs annyi arany, mint ezekben az órákban.
olvass továbbSchiffer Miklós írásából megtudhatjuk, hogy miért és hogyan alakult a 20 század második felében a mindent uraló és átható márkahűség. Avagy: Amin nincs márkajelzés az ma már szinte nem is létezik!
olvass továbbJimmy Choo és a H&M együttműködése talán egy kicsit meglepő, de korántsem sajnálatos. A svéd luxusmárkánál már hagyomány, hogy időszakosan együttműködnek híres dizájnerekkel, cégekkel. Ez pedig most a kínai származású tervező.
olvass továbbProgramozók, rendszergazdák számára megtévesztő lehet a cím, de nem egy kulturált szeszfogyasztónak. Félreértés ne essék! A lentebb látható kép megtévesztő! A colaízű mérget nyugodtan helyettesítsék kedvenc sörmárkájukkal.
olvass továbbTudta azt, hogy a platina értéke önmagában meghaladja az aranyét? A La Prairie márka elôrukkolt az eddigi legdrágább luxusszínvonalú bôrenergizáló készítményével, amely platinát, és a világ különbözô részeirôl származó egzotikus hatóanyagokat tartalmazza.
olvass továbbAz RCK BP Projekt Kft 2009 áprilisában nyitotta meg első üzletét Budapesten a Rózsakert Bevásárlóközpont földszintjén. Az általuk forgalmazott CK, és Calvin Klein Jeans brand magyarországi bevezetésére már korábban is voltak próbálkozások, de ezek tartósan nem tudtak a márka nemzetközi pozíciójával összemérhető sikert elérni.
olvass továbbNyugtalanságot és magabiztosságot, rend és káosz harcát, fény és árnyék kontrasztját egyidejűleg tárják elénk Koppány Attila kristályai, kemény élek és markáns ívek között-mögött testet öltő alakzataikkal. A világ megértésének vágya és befogadhatatlanságának elfogadása hívta életre ezeket a személyes jeleket és spirituális rácsokat.
olvass továbbNeves trendvezérek szakmai beszélgetésével és a divatbemutató premierrel március 27-én kezdetét vette a két hétvégén át tartó Arena Plaza Tavaszi Divathetek című rendezvénysorozat. A Lukács Gabi és Lakatos Márk által színpadra állított fergeteges divatshow során az Arena Plaza 18 vezető márkája mutatja be tavaszi kollekcióját.
olvass továbbHatvanadik, azaz gyémánt évfordulóját ünnepli az Adidas, melynek tiszteletére a legnépszerűbb, Superstar márkanevet viselő cipőjére feltett néhány csillogó gyémántot. A Diamond Superstar finom bőrből készült és valódi gyémántokkal, valamint Swarovski kristályokkal díszített.
olvass tovább