Kulcsszó keresés /


Luxushotelek új szolgáltatása a horkolás-ellenes szoba

  • 2011. augusztus 05.

Brit tudósok szerint egyesek akár egy-öt órát is ébren tölthetnek éjszakánként partnerük horkolása miatt, így életük végéig több évnyi alvásidőt is veszíthetnek. Mivel a luxushotelek vezetői eddig nem gondoltak azokra a vendégekre, akik partnerük horkolása miatt képtelenek elaludni, ezért InterContinental tulajdonában álló Crowne Plaza most kísérleti jelleggel olyan horkolós szobákat alakított ki, melyek elvileg elviselhetőbbé teszik a zajokat.

olvass tovább

Mindörökké halálfej

  • 2011. július 08.

Akár tetszik, akár nem, a koponyamotívum az egyik legtöbbet használt ikon, újra és újra megújul. Egy lázadóból lett jelkép, majd egy jelképből kommersszé váló motívum következik.

olvass tovább

Közösen komatálaztak a Nemzeti Vágta sztárjai

  • 2011. július 07.

Idén is hazánk legnépszerűbb sztárjai állnak a Nemzeti Vágta rajtvonalához. A Lázár Fivérek és Geszti Péter egy családias hangulatú piknik alkalmával, finomságokkal teli, barátságot jelképező komatállal hívta meg a hírességeket a Vágtán való részvételre, így a jótékonysági sztárfutamra, a kocsitoló és fogathajtó versenyre, valamint a dámalovaglásra

olvass tovább

Sztártervezők a divatvilágból

  • 2011. június 04.

Az avantgárd lázadóktól a klasszikus márkákig- most megismerheted a legnagyobb divatházak történetét, valamint az is, milyen trendek várhatóak az idei nyáron, és hogy az egyes sztárok melyik márka elkötelezett hívei.

olvass tovább

Coin olasz áruház - a divat kellékei egy helyen

  • 2011. április 27.

Mindenki tudja, hogy az olaszok szeretnek és tudnak is öltözködni. A stílus és a jó ízlés a vérükben van. Akár a nőket, akár a férfiakat nézzük, van bennük valami magabiztos és laza elegancia, megjelenésükből sugárzik egyfajta utánozhatatlan különlegesség amit kicsit irigykedve próbálunk megfejteni.

olvass tovább

Billy Idol után szabadon, itt a punkrock-sikk!

  • 2011. március 30.

A hetvenes évek meghatározó szubkultúrája autentikus formájában már csak nyomokban lelhető fel néhány aluljáróban, nyári fesztiválokon és szabadtéri szórakozóhelyen. A punkok nyomot hagytak maguk után, zeneileg és ideológiailag is, mi viszont most a divattörténetre gyakorolt szerepét vizsgáljuk. A high-fashion-kollekciók esetében a tervezők eljutottak oda, hogy nem először és gyaníthatóan nem is utoljára kölcsönvették a lázadók megjelenésére jellemző stílusjegyeket. A Balmain idei produkciója teljes egészében a punkrockra épít, de a Burberry-nél is szegecsekkel bolondította meg a tervező az eddigi klasszikus, szofisztikált külsőt.

olvass tovább

Gaudí Jeans: már nem csak Interneten!

  • 2011. március 28.

Egy hete megnyitotta első magyarországi üzletét a közkedvelt olasz divatmárka a Gaudí, teljes nevén a Gaudí Jeans & Style üzlet az Arena Plaza emeletén. Megalapítása óta a Gaudí márka neve egyet jelent a minőséggel. A több mint 20 éves múltra visszatekintő márka 140 nm-es budapesti üzletében azok a nők és férfiak találják meg ruháikat, kiegészítőiket, akik merész, egyedi stílusukkal szeretnének kitűnni a tömegből

olvass tovább