Kulcsszó keresés /


Miért gyűlölöd önmagad?

A félresikeredett kapcsolataink, a világban tapasztalt akadályok, mind-mind visszavezetnek az elsődleges belső konfliktusunkhoz, az önszeretetünk hiányához. Ez ma már egy tömeges problémává nőtte ki magát. Nem vagy egyedül, ha te is éltél már meg hasonló érzést, vagy küzdesz önmagaddal. Van ebből is kiút, ha elindulsz befelé azon az úton, amerre ezek az érzések akarnak vezetni.

olvass tovább

Már nagyon vártam – Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG

Tudom, hogy ez hiba, de nem könnyű számomra az Octavia RS-ről elfogultság nélkül beszámolni. Valamivel több mint két évet jártam egy előző szériás – még ráncfelvarrás előtti –, tehát nem osztott lámpás RS-sel. Annak ellenére, hogy kezdetben kétkedéssel fogadtam és nem voltam benne biztos, hogy a szívemhez fog nőni, szerencsére ez teljesen másképpen alakult. Imádtam a vezetési élményét, a praktikumát, helykínálatát és a tömegautók közötti különleges státuszát. Az RS az átlagember Ferrarija, az elérhető áru többfunkciós sportautó, ahol anya nem köt bele a nagy lóerőbe és nem mondja azt, hogy fölösleges, mert minden komfort benne van, amit ő is elvár. A férfiembernek pedig egyetlen pillanatig sem kell szégyenkeznie benne, bármilyen társaságba is érkezik meg vele.

olvass tovább

Férfias játékok – BMW R18

Vitathatatlan Cruiser érzés hagyományos elemekkel úgy megalkotva, hogy rajongani fogunk az analóg elemekért, most, egy digitális korban. A BMW mert és tudott igazán nagyot álmodni. Méghozzá jó nagyot, amikor megalkotta az 1802 cm3 -es 345 kg tömegű R18-at. Újraértelmezett és újra elérhetővé tett egy kategóriát a saját kínálatában. Az elmúlt több mint 20 évben, az R 1200 C óta, ugyanis nem volt még hasonló motorja sem a bajoroknak.

olvass tovább

Tömegcikk helyett egyediség - Jaguar F-Pace D300 AWD

Azzal az őszinte vallomással kell kezdenem, hogy autós újságíróként már nagyon nehéz igazán lázba hozni bármilyen autóval. Egy kezemen tudom megszámolni azokat a pillanatokat, és ezeknek a pillanatoknak a száma egyre ritkább, amikor azt éreztem, hogy mélyebb fájdalmat nem lehet átélni, mint amikor visszaadom az importőrnek a slusszkulcsot a tesztidőszak után. A Jaguar F-Pace tesztelése közben odáig jutottam, hogy nem is fogom visszaadni, hátha nem fog hiányozni senkinek én pedig boldogan élek, ameddig meg nem halok.

olvass tovább

’Bárcsak rám borítaná valaki a sört egy tömött sorban!’ – 6 dolog, amit alapvetően nem szeretünk, az elmúlt egy évben mégis vágyakoztunk utána

Ha évekkel ezelőtt valaki megkérdezte volna, hogy melyek azok a bosszantó apróságok, amelyekről szívesen lemondanánk, azok között a sorban állás, a lökdösődő tömeg vagy éppen egy idegesítő "szomszéd" a moziban biztosan ott lett volna. Az elmúlt egy évben azonban sok mindent át kellett értékelnünk, például szembesülhettünk azzal, hogy mennyi minden hiányik az életünkből, amiktől korábban legszívesebben megszabadultunk volna.

olvass tovább

Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

Leonparádé – Seat Leon kombi 1.5 TSI DSG mHEV

A Seat sok évnyi mélyrepülés után újra a fény felé tör és igyekszik visszaszerezni azt a pozícióját, amelyet sok éven keresztül birtokolt és ami eredendően az övé. A sportos márka, amely megjelenésében, dinamizmusában más, mint a VW konszern többi tagja. Elérhető árával inkább a tömegek felé nyit, de azokat érinti meg, akiknek többet jelent az autózás, mint csupán annyit, hogy A pontból B-be jussanak.

olvass tovább