Kulcsszó keresés /


Egy 21.századi Nő - Az érintésről

  • 2011. november 24.

Először a kezébe szerettem bele. A kéz annyi mindent elmond egy emberről! Szép, finom ujjai voltak, az egész keze erős volt, férfias, de mégis rendelkezett valamilyen nemes, arisztokratikus vonással. Megkértem írjon nekem pár szót, mindegy mit, csak látni akartam hogyan ír. Elbűvölt. A kezét, ahogy a tollat fogta, a tekintetét, ahogy a papírra tapadt még ma is magam előtt látom. Nem, nem az író, a nő veszett el abban a pillanatban. Az értelmem még fel sem fogta, hogy mi történik, de a belső hang amelyiken a nő szólal meg már tudta, hogy ennek a kéznek az érintésére vágyom…

olvass tovább

Prada Candy

  • 2011. szeptember 04.

A Prada Candy Nőies. A Prada Candy azonnal magával ragad – tiszta élvezet vadító csomagolásban. A pink és arany robbanásszerű találkozásával a Prada Candy elrepít minket egy merész világba, megmutatja a Prada nőiesség egy új oldalát, ahol a több tényleg több és a lényeg a túlzás.

olvass tovább

További árzuhanás a Premier Outlets Centerben!

  • 2011. január 20.

A leárazás leárazása kampány decemberben kezdődött, amely most kiegészül a ráadás "további árzuhanással" a Premier Outlets Centerben. A biatorbágyi outlet centerben akár 70%-kos kedvezménnyel vásárolhatók meg a legnagyobb világmárkák termékei. Ha szereted a márkákat és a legjobb ruhákra, cipőkre, parfümökre vágysz, akkor mindenképpen nézd meg ajánlatunkat!

olvass tovább

Vénasszonyok nyara

  • 2010. szeptember 27.

Még harcol a nyár. Még kapaszkodik, még maradna, az ősz pedig csendesen szemléli asztala mellől. Nem szól közbe, miért is tenné? Tudja, hogy eljön az ő ideje...

olvass tovább

Nass, szex helyett

  • 2010. május 05.

A német nők 40%-as inkább nassolna csokit, mint feküdne le párjával. A germán férfiakra nézve nem épp hízelgő tanulmány szerint a nők minden második nap inkább áldoznának az élvezet szó szerint édesebb oltárán, mint bújnának ágyba kedvesükkel.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Nassfeld, Karintia legnaposabb sírégiója

  • 2008. február 04.

Karintia legdélibb részén, Budapesttől 650, illetve 550 km-re (a választott úttól függően), az olasz határnál bukkanhatunk rá erre a hóbiztos területre, ahol a napsütéses órák száma a tartományon belül itt a legtöbb. Világviszonylatban is az osztrák síterületek „Top 10”-ében szerepel.

olvass tovább