Kulcsszó keresés /


Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább

A Toyota lefektette „Woven City”, a jövő okosvárosának alapkövét

  • 2021. február 25.

A Toyota megkezdte hatalmas várakozások övezte projektje, a jövő városa prototípusának szánt Woven City felépítését a Fuji hegy lábánál, egy korábbi Toyota üzem, a Shizuoka prefektúrában, Susonoban található korábbi Higashi-Fuji elnevezésű telephelyén. A Wowen City tulajdonképpen egy élő laboratóriumként és szellemi műhelyként szolgál majd az ott dolgozó tudósok számára a jövő technológiáinak fejlesztése számára, legyen szó a mesterséges intelligenca, a robotika, az okosotthonok, okosvárosok, okosautók, autonóm mobilitás vagy éppen az abszolút zöld energiahordozók területét érintő kutatásokról.

olvass tovább

Visszafordítható-e a szellemi hanyatlás?

  • 2021. február 23.

Egy friss ausztrál kutatás eredményei arra mutattak rá, hogy bizonyos életmódbeli változások hatékonyak lehetnek az idősek szubjektív szellemi hanyatlásának enyhítésében - méghozzá az emlékezeti és gondolkodási képességek javítása által, számolt be róla a Medscape orvosi szakportál.

olvass tovább

Férfiszempont: A jó szex

„A férfiak mindig csak szexet akarnak. Még szerencse, hogy mi nők ezt szeretjük." Ez eléggé nagy általánosítás, minthogy az is, miszerint csak akkor jó az együttlét, ha órákig tart és tövig nyomod a gázpedált. A közvélemény-kutatások szerint az ideálisnak vélt idő: az előjáték után átlagosan 20–30 perc.

olvass tovább

A Toyota nemzetközi kutatási központja kibővíti tevékenységét

  • 2020. augusztus 04.

A világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójaként ismert, a környezetbarát megoldások mellett a robotika és a mesterséges intelligencia fejlesztése terén is vezető szerepet betöltő Toyota nemzetközi kutatási központja, a Toyota Research Institute - Advanced Development, Inc. (TRI-AD) bejelentette, hogy 2021 januárjától egy holdingba, illetve két operatív cégbe szervezi át kibővített tevékenységét.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Már gyermekeink internetes zaklatására is köthetünk biztosítást

  • 2020. április 27.

Az elmúlt években számos kutatás mutatott rá, hogy az internetes zaklatás egyre több fiatalt érint – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját. A koronavírus miatt fennálló veszélyhelyzetben ez még több gyermeket érint, hiszen a közoktatásban tanulók a korábbinál sokkal több időt töltenek az online felületeken.

olvass tovább

A férj, mint stresszfaktor

Egy Amerikában végzett kutatás szerint az édesanyák számára férjeik nagyobb stresszfaktort jelentenek, mint közös gyermekeik. Tudjuk, hogy nehéz egyszerre dolgozó nőként és édesanyaként is helytállni, azonban egy 7000 nő körében végzett amerikai kutatás szerint nem a gyerekek, nem a munka, hanem a férjek jelentik a legnagyobb nehézséget.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább