Kulcsszó keresés /


Az Intimissimi legújabb kampánya az erős nőket ünnepli

  • 2017. július 14.

Az olasz fehérnemű márka, az Intimissimi, büszkén mutatja be új kampányát, amelyet a világhírű divat-és portréfotóssal, Mario Testinoval együttműködve keltett életre. A szeptemberben bemutatásra kerülő kampányanyagok és reklámfilmek négy, különböző területről érkező, sikeres nőre összpontosítanak; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra

olvass tovább

Lenyűgöző Shanghai- fotókiállítás

  • 2017. június 19.

2017. júniusban a Shanghai Önkormányzat Tájékoztatási Irodája elhozza a Global City elnevezésű kampányát Magyarországra, Budapestre. A "The Amazing Shanghai" (Lenyűgöző Shanghai) címet viselő 2017-es City Campaign különböző rangos eseményeket vonultat fel, melyek között szerepel egy tematikus fotókiállítás valamint a The Shanghai 360° elnevezésű panoráma installáció is. A két kiállítást az Akvárium Klubban, illetve az Erzsébet téren rendezik, s a kiállítások 5 napon keresztül, június 26-tól június 30-ig láthatók.

olvass tovább

Az Én szépségem, az Én döntésem – ismét egy fantasztikus kampánnyal rukkolt elő a Dove

  • 2017. február 25.

A Dove legújabb kampányának sajtóeseményén megtudhattuk, hogy a kozmetikai cég számára még mindig a nők inspirálása, motiválása és igényeik szem előtt tartása a legfontosabb. Ennek érdekében nagyon nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy közvélemény-kutatások segítségével informálódjanak a nők preferenciáiról és gondolatairól olyan témákkal kapcsolatban, mint a szépség, magabiztosság vagy az elégedettség. Az új kampány megismerésén kívül három erős, karizmatikus női vendég saját tapasztalatait, illetve véleményét hallhattuk #azEnSzepsegem témával kapcsolatban.

olvass tovább

Love is on! Végre mi is imádhatjuk: itt a Revlon!

  • 2017. február 02.

Emma Stone, Halle Berry, Olivia Wilde.... hogy mi a közös bennük? Mindannyian a márka szépség nagykövetei. Love is on- hirdeti a márka újra bevezetésének első globális szlogenje, ami bizony sokkal több, mint egy sima marketing kampány: egy nő akkor a legszebb, amikor szerelmes. A termékek segítségével sokkal nagyobb lesz a nők önbizalma, vonzóbbá válnak a férfiak számára, mi pedig örömmel adjuk át magunkat az érzésnek!

olvass tovább

A H&M globális mozgalmat indít a használt ruhák gyűjtésére legújabb újrahasznosítási kampányával

  • 2017. január 26.

A H&M 2013-ban indította el világszerte ruhagyűjtési kezdeményezését, melynek eredményeképp több mint 40 000 tonna ruhát gyűjtött össze. A vásárlók mára már az év egészében, bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

olvass tovább

Melania Trump, őket is másold (ha tudod) - Az elmúlt évtizedek legstílusosabb first lady-jei

Melania Trump, az Egyesült Államok következő first lady-je abban már jeleskedett, hogy Michelle Obama egyik kampánybeszédét lemásolja (és el is mondja a nagyközönség előtt). Mi most összegyűjtöttük az elmúlt évtizedek legstílusosabb elnökfeleségeit (csupán jófejségből). Már hogy csenhessen tőlük stílust (is) Melania, ha tud.

olvass tovább