Kulcsszó keresés /


Júniustól otthon is kutyulhatunk Pepsit a SodaStream segítségével

  • 2021. május 21.

A világ vezető szódagépgyártója, a SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, Norvégiában, Svédországban, Németországban és Franciaországban. A vállalat idén folytatja az új ízek bevezetését olyan európai piacokon, mint például Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Csehország, illetve Magyarország. A SodaStream szódavízkészítő gépekhez elérhető Pepsi szörpcsalád olyan népszerű ízeket foglal magában, mint a klasszikus Pepsi, a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Light. Az új termékek már elérhetők a boltok polcain.

olvass tovább

Minden gyerekem egyformán szeretem – interjú Andrew Presttel, a Wallis Automotive Europe Ügyvezetőjével

Rendkívül izgalmasnak ígérkezett az Andrew Presttel folytatott beszélgetés, hiszen a Wallis nem gyári importőr, aki csak egyetlen márkát képvisel Magyarországon, hanem számos nagy gyártó nevében látja el a hazai forgalmazással járó feladatokat. Az angol cégvezető tökéletes magyarsággal kezdett neki a beszélgetésnek, így a fő témán kívül azonnal jött a kérdés.

olvass tovább

A szorongás csapdájában? Van kiút: amíg te alszol, a Nottevit dolgozik.

Több mint egy évvel a COVID-világjárvány berobbanása után, immár a harmadik hullámot nyögve, a szakemberek figyelme egyre inkább kiterjed a válság másodlagos egészségügyi hatásaira is. A „bent maradás” és az egymástól való elszigeteltség lett az új norma, de mi a helyzet a testi és lelki egészségünkkel? Az alvászavar, a szorongás és a depresszió az első helyen szerepel a COVID járvány következtében kialakuló egészségügyi kockázatok közül. Van már azonban segítség is, ráadásul egy innovatív hazai étrend-kiegészítőket gyártó márkacsalád jóvoltából!

olvass tovább

Legjobban megfelelni – Renault Clio E-TECH Hybrid 140 R.S. Line

Ha 2020, akkor a járványon kívül az autógyártók másik kihívása – és erről persze hamarabb tudtak, mint az előbbiről – a CO2 kvóta volt. Nem csoda hát, hogy nincs olyan márka, aki ne igyekezne alternatív meghajtással megjelenni. A Renault sem tett másképpen és rögtön 3 típusában mutatott be hybrid erőforrást. Ezek közül a Cliot teszteltük, amely ellentétben a másik két bemutatott modellel, kisebb akkumulátort kapott és ezáltal nem konnektoros hybrid változatban jelent meg. A keresztségben pedig az E-TECH nevet kapta.

olvass tovább

Mézesmadzag, bizonytalanság, kifogások, fél úton meggondoltam magam…

Sokan hajlamosak vagyunk azt hinni, köztük én is, hogy ha valaki meggondolja magát „útközben” az nem korrekt, esetleg kifogásokat gyártott valami vagy valaki miatt, vagy egyszerűen csak elhúzta előttünk a mézesmadzagot, mert ez a fétise, erre áramlik nagyobb mennyiségű vér a csiklójába, vagy a farkába. Nem az a célom, hogy tudományos magyarázattal szolgáljak a témában, hiszen minden ember más és más, egyszerűen csak a magam kis sztorijait próbálom most kielemezni, van bőven belőlük.

olvass tovább

Férfiszempont: Néha kell, hogy fájjon

Semmilyen védőoltást nem fedezett még fel a tudomány, ami megvédene minket saját magunktól. Amíg az emberben ott van a „kisördög”, egyáltalán amíg bekapcsolt állapotban van az egó, azaz az elme által gyártott, hamis éntudat, addig gyakrabban előfordulnak ezek a nem kívánt dolgok.

olvass tovább

Kívül kicsi, belül nagy. Mi az? – Hyundai i10 1.2

Rengeteg oka van annak, hogy mostanában fehér holló az a gyártó, aki mini kategóriában új autót mutat be. Talán a divat a legfontosabb oka, hiszen manapság imádunk magasabban ülni. Ha tovább kutatunk a lehetséges okok között, akkor az árhoz, illetve a biztonsági és környezetvédelmi előírásokhoz jutunk. A kis méretű autókra ugyanis ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint egy luxusterepjáróra. A CO2 kibocsájtási határok, büntetések, valamint a különböző kötelezően beszerelendő vezetéstámogató funkciók, biztonsági eszközök ára sokkal nagyobb arányban hat a végső árra, így kis autót vásárolni egyre kevéssé éri meg.

olvass tovább

Az autó, amely nem elektromos akart lenni, de az lett – Mazda MX-30

Mindig különös izgalommal várom a Mazdák tesztelését, mert a kis japán gyártó számomra maga a misztikum. Visszafogott vonalvezetés jellemzi, valamint az ember és a vezetés kiváló harmóniáját teremtik meg olyan módon, ahogyan arra egyetlen márka sem képes. Az MX-30 -ban is hasonló volt a szándék, de a piaci igények nyilvánvalóan gyorsabban közbeszóltak. Teljes harmónia pedig kapkodásból ritkán születik.

olvass tovább