Kulcsszó keresés /


A storytelling a designtermékek esetében is fontos

  • 2019. július 09.

Egy őszinte és a kommunikációs csatornákhoz megfelelően igazított storytelling sikerre vihet egy fiatal design márkát – többek közt erről is szó esett az MDDÜ szervezésében, a Design START program keretében közelmúltban megrendezett szakmai workshopokon. A fiatal formatervezők számára tartott legutóbbi interaktív előadások témája a marketing és digitális technológia, illetve a márkaépítés és designkommunikáció volt. A programban résztvevő tervezők hamarosan gyakorlati feladatokkal folytatják a mentoring programot.

olvass tovább

Európa legjobbja lett a Lexus brüsszeli üzleti várója, a The Loft

  • 2019. június 13.

Az évente megrendezett World Travel Awards utazási díj idei átadóján az elmúlt években ’egyszerű luxusautómárkából’ igazi környezetbarát prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus és a Brussels Airlines brüsszeli repülőterén található közös üzleti várója, a THE LOFT nyerte a el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója 2019 címet.

olvass tovább

Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Magyar designerek mutatkoznak be a milánói Design Héten

  • 2019. április 06.

A design szakma egyik legjelentősebb eseményén, a milánói Design Héten vesz részt 13 magyar designer a Magyar Divat & Design Ügynökség szervezésében, április 9-14. között. A kiállításon megjelenő márkák lefedik a magyar design széles palettáját: az érdeklődők találkozhatnak egyedi és különleges lámpákkal, kanapékkal és porcelánnal is. Az ügynökség célja, hogy a nemzetközi rendezvényeken való aktív szakmai részvételnek köszönhetően egyre többen megismerkedjenek a magyar designban rejlő lehetőségekkel.

olvass tovább

Stratégiai megállapodást kötött a Hiventures és a Magyar Divat & Design Ügynökség

  • 2019. április 03.

A magyarországi divat- és dizájnipari ágazat fellendítése, valamint egy értékteremtő hazai divat- és dizájnipari startup ökoszisztéma kialakítása érdekében stratégiai megállapodást kötött egymással a Hiventures, valamint a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ). A felek a megállapodás értelmében kölcsönös szakmai támogatást nyújtanak egymásnak a divat és dizájn területén tevékenykedő startupokat érintő programjaikban, illetve közösen alakítják a terület fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket.

olvass tovább

2019-es minimalista és maximalista körömtrendek

  • 2019. január 21.

A szín és a design tekintetében ritkán hagyatkozunk a szabályokra vagy iránymutatásokra körmök tekintetében. Ugyanakkor hazudnánk, ha azt mondanánk, hogy nem érdekelnek minket évről-évre a legújabb trendek és őrületek. Íme az idei év bohém körömtrendjei!

olvass tovább

Védett gyerekek

Sokan rágódunk ugyanazon. Hogy védhetnénk meg a gyerekeinket? Mitől is? Talán felsorolni sem tudom. Van itt minden már, pia, abnormális és nagyon korai szex, designer drogok garmadája, kiégés a nettől, intimitás nélküli kapcsolatok, mentális betegségek. Nem vagyok egy múltban élő típus, ezért nem jövök azzal, hogy régen jobb volt. Nem volt az, de az is tény, hogy nem volt ilyen gyors és túltolt minden.

olvass tovább

Hazánkba is megérkezett a Foreo Luna fofo!

  • 2018. december 07.

Amikor szépségápolási rutinról vagy bőrápolásról van szó, azokhoz a termékekhez nyúlunk, amikről feltételezzük, ideális a bőrünknek. A most érkező LUNA fofo azonban egy újabb kategóriát nyit; ez az első mobilapplikációval használható arctisztító készülék. A LUNA fofo a bőrünk vizsgálata után egy személyre szabott arcápolási rutint alakít ki, mindezt pedig egy designos, könnyen használható készülékbe rejtve, elérhető áron.

olvass tovább

Életmód trendek 2018-ban – Hogyan alakítsuk ki az otthonunkat megváltozott szokásainkhoz?

  • 2018. szeptember 14.

A családstruktúra felbomlása, a fiatalabb generációk mozgásban lévő életvitele és a szabadúszói kultúra virágzása újabb kihívások elé állítja az otthonteremtőket.A tervezőknek leleményesnek kell lenniük és alkalmazkodniuk kell ezekhez a változásokhoz. Sokan a rendelkezésre álló helyiségeket optimalizálják kisebb alapterületű, studió apartmanokká, mások abban látják a megoldást, hogy egy térben helyezik el a lakó –és munkakörnyezetet.

olvass tovább