Kulcsszó keresés /


Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

  • 2021. szeptember 28.

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból. Az online felületen szeptember 29-től elérhető exkluzív videós kerekasztalok a Lounge Group jóvoltából kerülnek terítékre, és az üzleti élet, valamint a marketing legfontosabb problémáit boncolgatják – a már látható mini interjúk pedig ezen beszélgetések témáiba is bepillantást nyújtanak.

olvass tovább

'Látni emberi sorsokat, amelyeknek ilyen módon te is részese lehetsz.' - Beszélgetés Csabányi Attilával, a Türkiz étterem üzletvezetőjével

Csabányi Attila a Türkiz étterem üzletvezetőjeként magasra küzdötte fel önmagát. Ehhez nagyban hozzájárult a munkához való hozzáállása, valamint életszemlélete. Vele beszélgettünk a vendéglátóipar jelenlegi helyzetéről, kitartásról, valamint arról, hogy mi tud motiválni egy embert ennyi eltöltött szakmán belüli év után is.

olvass tovább

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

  • 2021. április 22.

Évek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is. Így a vevői igényekhez igazodva, április 22., a Föld Napja alkalmából új elektromos üzletág kezdi meg működését az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés bázisán.

olvass tovább

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

olvass tovább

Az e-kereskedelem felfutásával egyre élesebb a verseny a szolgáltatók között

  • 2021. február 26.

Az Ország Boltja 2020 üzleti verseny keretein belül idén is összemérték erejüket hazánk meghatározó e-kereskedelmi vállalkozásai. Az alig három éve indult Pelenka.hu a vásárlók visszajelzései alapján az év legnépszerűbb baba-mama boltja lett. A cég immár másodjára nyerte el ezt a címet, emellett a „Minőségi díj” kategóriában is felkerült a dobogóra.

olvass tovább

Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

Válaszok arra, hogy miért csaljuk meg egymást

Egyéjszakás kaland egy szimpla buliban, a munkahelyi szexuális kapcsolat, egyszerű üzleti útnak indult történet, amely alkalmi viszonnyá válik, ezekről mindenki hallott már, és mindenki látott már ilyet. És, ha még csak hallott, és látott... A kérdés csak az, hogy vajon miért van erre szüksége az embereknek? Kinek a pap, kinek a papné, szokták mondani…

olvass tovább

Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább