A DORAABODI-márka Európában
Abodi Dóra saját fürdőruhakollekciója Kelet-Közép Európa legnagyobb online divatáruházában, a fashiondays.hu-n debütált a mai napon.
olvass továbbAbodi Dóra saját fürdőruhakollekciója Kelet-Közép Európa legnagyobb online divatáruházában, a fashiondays.hu-n debütált a mai napon.
olvass továbbA spanyol konfekciómárka és legsikeresebb nemzetközi topmodellünk, Mihalik Enikő, közös projektbe fogtak, melynek eredménye a Color&Stripes elnevezésű lookbook.
olvass továbbPinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.
olvass továbbHárom napig az olasz és nemzetközi márkák mellett számos hazai divattervező kreációját is megvásárolhatja áruházunkban.
olvass továbbPárizs, Milánó és Madrid után a világ egyik vezető divatmárkája, a francia Camaïeu végre megérkezett Magyarországra. Igazi örömhír ez a magyar lányok, nők és a divatrajongók számára, hiszen a Camaïeu maga a francia életérzés, sziporkázóan nőies, szellemes és életvidám.
olvass továbbAz újjászületett TOTBORI márka 25%-os kedvezménnyel kínálja a tavaszi-nyári kollekció darabjait április 20-21-ig.
olvass továbbNem dolgozhat a jövőben a róla elnevezett márkán sem John Galliano, a Dior divatház antiszemita kijelentései miatt nemrég elbocsátott divattervezője. John Galliano - szintén a Dior vezetése alatt álló - vállalkozásának vezetői úgy döntöttek, megválnak a divattervezőtől - közölte a Women's Wear Daily című portál.
olvass továbbCristóbal Balenciaga 1911-ben, 16 évesen alapította divatházát és rögtön kivívta a befolyásos hölgyek elismerését. Ma sincs ez másképp: a Gucci cégcsoporthoz tartozó divatház kreációt olyan hírességek viselik előszeretettel, mint Jennifer Conelly és Nicole Kidman, a fanatikus gyűjtőről, Nicole Richiről nem is beszélve. Anna Wintour maga is szívesen vásárol Balenciaga darabokat és ha a divat nagyasszonya, Anna Wintour fejet hajt a márka előtt, az már önmagában jelent valamit.
olvass továbbAz Audi 2010-ben ismét több összkerékhajtású autót értékesített, mint bármely más prémiumgyártó, az elmúlt év során ugyanis 437.792 négykarikás jármű készült a quattro állandó összkerékhajtással. Ezzel világszerte a „30 éve quattro“ jubileumi esztendőben gyártott Audik mintegy 38 százaléka rendelkezett ezzel a technikával, s a márka 74.262 újonnan forgalomba helyezett összkerékhajtású modelljével Németországban is a vezeti a mezőnyt.
olvass továbbA szigorúbb és merevebb, business-lookra jellemző iránynak vége, a TothBori márka új lendülettel szárnyal a magyar divatsztrádán. A tervezőnő óriási sajtókampány közepette a Millenáris Teátrumban mutatta be múlt szerdán a 2011-es tavaszi-nyári szezonra szánt kollekcióját.
olvass továbbA designer telefonok ideje lejárt, jönnek a designer autók! A Mini Cooper amúgy is a divatrajongók legkedveltebb járműve mostanában. Hát még ha Louis Vuittonosítják! Immár nem csak a táskádon, kiegészítőiden viselheted a luxusmárka logóit.
olvass továbbJuliette has a gun, avagy Shakespeare hősnője új szerepet vállal a 21. században. Bájos ártatlansága hódító vonzerővé válik mágikus "parfümfegyverei" által. Zólyomi Zsolt Le Prafum parfümériájának palettája új márkával bővült.
olvass továbbHatodik alkalommal rendezték meg Budapesten a Carstyling.hu Tuning Show-t, amelyen a korábbi évekhez hasonlóan a Volkswagen is jelen volt, de az idén a márka külön standdal képviseltette magát.
olvass továbbA Design Terminál az országmárka alakításáért felelős Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium felkérésére a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szakmai támogatásával februárban hidette meg GOMBOLD ÚJRA! - Divat a magyar elnevezésű öltözéktervezési pályázatát, amelyhez kapcsolódóan most újabb tendert ír ki a középiskolás korosztály számára.
olvass továbbTöbb mint 200 jelentkező közül választott nagykövetet az L.A. Makeup. Az öt szerencsés lány feladata a márka képviselése. Fél éven keresztül tesztelik a termékeket és tapasztalataikról hírt adnak blog oldalukon.
olvass továbbA svájci luxusmárka híres gyönyörű ékszereiről és óráiról. Az 1860-as években alapított cég hamar népszerűvé vált, Svájcban és külföldön egyaránt. A hírnévre valóban rá is szolgáltak: a minőség és az elegancia garanciáját jelenti a Chopard.
olvass továbbEgy hete megnyitotta első magyarországi üzletét a közkedvelt olasz divatmárka a Gaudí, teljes nevén a Gaudí Jeans & Style üzlet az Arena Plaza emeletén. Megalapítása óta a Gaudí márka neve egyet jelent a minőséggel. A több mint 20 éves múltra visszatekintő márka 140 nm-es budapesti üzletében azok a nők és férfiak találják meg ruháikat, kiegészítőiket, akik merész, egyedi stílusukkal szeretnének kitűnni a tömegből
olvass továbbA német divat legalább olyan híres, mint a német békemozgalmak. Viszont van egy márka, mely latin neve ellenére nagyon is német. Ez az Escada, melyet 1976-ban alapított Margaretha és Wolfgang Ley.
olvass továbbA tavaszi-nyári Szidonia Szep kollekció kampánya önálló művészeti fotóprojektként mutatkozik be. Nem dokumentálva, nem is egy képzelt világ kulisszái közé álmodva mutatja be a márka legfrissebb szériáját. Az odafigyelés imitálása mint társadalmi fenomén ölt testet a képeken.
olvass továbbLee Cooper. Sokak számára az igazi "európai" márka, maga az "európai" farmer. Egykoron forradalmi újításával a márka védjegye volt egy korszaknak. Ma, a párizsi központból a világ minden tájára szállítják a világ egyik vezető márkáját, s védjegye a kiváló minőségű, tartós ruházattal.
olvass tovább