Kulcsszó keresés /


Letisztult és hiperfeminin, ez a PINKO

  • 2011. május 03.

Pinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.

olvass tovább

Camaïeu, a francia stílusóriás megérkezett!

  • 2011. április 21.

Párizs, Milánó és Madrid után a világ egyik vezető divatmárkája, a francia Camaïeu végre megérkezett Magyarországra. Igazi örömhír ez a magyar lányok, nők és a divatrajongók számára, hiszen a Camaïeu maga a francia életérzés, sziporkázóan nőies, szellemes és életvidám.

olvass tovább

A Galliano divatház kirúgta Gallianót

  • 2011. április 18.

Nem dolgozhat a jövőben a róla elnevezett márkán sem John Galliano, a Dior divatház antiszemita kijelentései miatt nemrég elbocsátott divattervezője. John Galliano - szintén a Dior vezetése alatt álló - vállalkozásának vezetői úgy döntöttek, megválnak a divattervezőtől - közölte a Women's Wear Daily című portál.

olvass tovább

Táska? Balenciaga!

  • 2011. április 14.

Cristóbal Balenciaga 1911-ben, 16 évesen alapította divatházát és rögtön kivívta a befolyásos hölgyek elismerését. Ma sincs ez másképp: a Gucci cégcsoporthoz tartozó divatház kreációt olyan hírességek viselik előszeretettel, mint Jennifer Conelly és Nicole Kidman, a fanatikus gyűjtőről, Nicole Richiről nem is beszélve. Anna Wintour maga is szívesen vásárol Balenciaga darabokat és ha a divat nagyasszonya, Anna Wintour fejet hajt a márka előtt, az már önmagában jelent valamit.

olvass tovább

Az Audi a legsikeresebb prémiummárka az összkerékhajtásúak között

  • 2011. április 13.

Az Audi 2010-ben ismét több összkerékhajtású autót értékesített, mint bármely más prémiumgyártó, az elmúlt év során ugyanis 437.792 négykarikás jármű készült a quattro állandó összkerékhajtással. Ezzel világszerte a „30 éve quattro“ jubileumi esztendőben gyártott Audik mintegy 38 százaléka rendelkezett ezzel a technikával, s a márka 74.262 újonnan forgalomba helyezett összkerékhajtású modelljével Németországban is a vezeti a mezőnyt.

olvass tovább

Szecessziós, modern álom-Tóth Bori villantása

  • 2011. április 07.

A szigorúbb és merevebb, business-lookra jellemző iránynak vége, a TothBori márka új lendülettel szárnyal a magyar divatsztrádán. A tervezőnő óriási sajtókampány közepette a Millenáris Teátrumban mutatta be múlt szerdán a 2011-es tavaszi-nyári szezonra szánt kollekcióját.

olvass tovább