Kulcsszó keresés /


La Mer – Inspirációk órában!

  • 2014. február 22.

Mindig van új a nap alatt – tartja a mondás, bár manapság egyre inkább csak egymást klónozzák a különböző divatmárkák, mégis néha akad valaki, aki tényleg újat akar és nem elsősorban a pénz, hanem inkább az önmegvalósítás motiválja. Martine Ilana fiatal amerikai tervező megalkotta a La Mer márkát , de nála nemcsak az előbb említett okok, hanem a kényszer is közrejátszott, hiszen megunva saját ékszerdoboza szürkeségét, valami újra és egyszerűre vágyott, ami stílusos mégis eredeti.

olvass tovább

Karl Lagerfeld prémiumkollekciója Budapestre érkezik

  • 2014. február 21.

Karl Lagerfeld megmutatja igazi arcát Budapesten: végre hazánkban is elérhetőek a világhírű tervező saját márkájának prémium darabjai. Schaller Marianna divatszakértő maga válogatta ki a magyar ízléshez legközelebb álló, ám jellemző Lagerfeld-jegyeket viselő luxusdarabokat a 2014-es kollekcióból.

olvass tovább

Miért Rose Gold?

  • 2014. február 17.

Kérdezik sokan. Igen számomra is meglepő, hogy ismét reneszánszát éli ez a több száz éve létező anyag/szín. Az orosz birodalomban vörös aranyként nevezett ötvözet színe – ragaszkodunk a szín elnevezéshez, bár az esetek többségében nem igazán az arany eme ötvözetéről van szó– tavaly robbant be ismét a legnagyobb divatmárkáknak köszönhetően és azóta is töretlenül tart uralkodása a kiegészítők terén.

olvass tovább

Gucci Kids S/S

  • 2014. február 08.

A neves, Gucci divatház ebben a szezonban sem hagyta cserben a márkakedvelő anyukákat. A gyermek kollekciót, az iskolában vidáman eltöltött utolsó napok hangulata, a „mindjárt itt a tengerparti nyaralás” érzése inspirálta. Frida Giannini kreatív igazgató által irányított designer csapat kollekciójára a sokoldalúság, a kifinomultság, a könnyedség és a lazaság jellemző. Új szabászati stílus is megfigyelhető a Gucci házban, és részben a stílusos hetvenes évet eleveníti fel a ruhák megjelenése, élénk díszítéssel, divatos nyomatokkal.

olvass tovább

Love Message Pandora ékszerbe rejtve

  • 2014. február 06.

Milyen is a szerelem? Túláradó, romantikus, titkos, meghitt, lángoló? Ezt a kérdést járta körbe a Pandora lelkes tervezőcsapata, mielőtt megalkotta a márka 2014-es Valentin-napi kollekcióját. Érdemes elmerülni a csodás ékszerek között, hiszen február 8. és 16. között a Valentin-napi kollekció darabjai után a második 50% kedvezménnyel vásárolható meg.

olvass tovább

Új tervezővel és új kollekcióval indítja az évet a Benzol

  • 2014. február 06.

Régi, talált anyagokat újraértelmezni, új kontextusba helyezni, ez az, ami inspirálóan hatott rám, amikor megismertem a Benzolt - mondja Klimó Péter jelmez- és díszlettervező, aki januártól tervezőként, szakmai partnerként van jelen az újrahasznosított férfi táskákat kínáló márkánál. A készülő új kollekció tervezését kezdettől ő irányítja. A februárra elkészülő új sorozat élénk színeivel és erőteljes, karakteres formáival tűnik majd ki.

olvass tovább

Designer gyerek kardigánok 20.000 Ft alatt

  • 2014. január 23.

A leárazások ideje nemcsak a női-férfi divatban, de bizony a gyermekdivatban is aktuálisak így január hónapban, ilyenkor lehet csak igazán kedvezően kifogni azokat a kedvenc márkás ruhákat, melyeket eddig nem volt alkalmunk beszerezni. Mi most a kardigánoknak néztünk utána, íme a TOP 10-es lista, melyeket könnyedén beszerezhetitek ti is.

olvass tovább

We love It 01/17

  • 2014. január 17.

Egy gyermek cumisüvegből való etetése vagy itatása kapcsán a lehető legjobb terméket kívánjuk kiválasztani gyermekünknek, ami minőségi alapanyagokból és megbízható technológiával készül. Sokunknak azonban a praktikusság mellett az egyediség és a design éppúgy szerepet játszhat, így hát szemezgettünk e téren egy kicsit a neves márkák kínálatából is. Íme a kedvenceink.

olvass tovább

Kids Interior - Black&White

  • 2014. január 15.

Legújabb sorozatunkban a Kids Interiorban időről időre hozunk egy kis ízelítőt a hazai és nemzetközi márkák kínálatából. Összeállításainkkal különböző gyermekszoba stílusokat ihletünk, játszunk a színekkel, kiegészítőkkel, berendezésekkel. Első alkalommal egy fekete - fehér összeállítást hoztunk.

olvass tovább

Angliából szeretettel!

  • 2014. január 10.

A márka termékeit fodrászok fejlesztettek ki fodrászok számára. Ez többet jelent, mint néhány egyszerű sampon és kondicionáló. Célja az volt, hogy a fodrászok idejét és energiáját megkímélve, hatékonyabb, professszionálisabb termékekkel rukkoljon elő. Paul Mitchell - a skót származású tulajdonos - az állatokon történő terméktesztelést már akkor sem alkalmazta, így nyugodtak lehetünk azzal kapcsolatosan, hogy mit vagy mit nem kenünk a hajunkra!

olvass tovább