Újdonság a divatvilágban!
Ma mutatják be a Calzedonia 2015-ös bikinikollekcióját Veronában 19:30-kor. Ebben semmi meglepő sincs, de az új modellek mellett óriási innovációval rukkolt elő a márka, ugyanis tudod ki lesz ott? Bizony, Te!
olvass továbbMa mutatják be a Calzedonia 2015-ös bikinikollekcióját Veronában 19:30-kor. Ebben semmi meglepő sincs, de az új modellek mellett óriási innovációval rukkolt elő a márka, ugyanis tudod ki lesz ott? Bizony, Te!
olvass továbbAz iskolakezdéshez szükséges csomagok ára az elmúlt 10 évben 60%-kal nőtt, 2021-ről 2022-re 18%, míg tavaly óta újabb 10%-os árnövekedést tapasztalhattak meg a családok. A drágulást az alapanyagok árának változása (papír, textil), az árfolyamváltozás és a gyártási költségek növekedésének hármasa indukálta. Egy elsősnek közel 40 féle termékre van szüksége iskolakezdéskor – a Vectra-Line szakértői ezt a termékcsoportot vizsgálták árszínvonal szempontjából. Márkahűség vagy márkához való ragaszkodás leginkább a tanárok által javasolt termékek között (ceruza, filc, festék, gyurma) jellemző, a többi kategóriában a szülők az ár és a tartósság alapján döntenek. A vásárlások egyre inkább áttevődnek az online térbe és az augusztus végi nagy roham is visszaesett, a szülők megvárták a beszerzéssel az első szülői értekezletet – tájékoztat Kárpáti Zsolt, a Vectra-Line, Magyarország egyik legnagyobb papír-írószer és irodaszer forgalmazójának ügyvezetője.
olvass továbbA világ vezető márkái bizony bármit megtennének, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét. Rájöttek, hogy a plakátok és egyszerű reklámcsíkok már nem sok mindent mozgatnak meg az emberekben – szerencsére, hiszen így minél innovatívabb kampányokkal próbálnak lenyűgözni minket. Most összeszedtük a legjobbakat, amiket itthon is szívesen látnánk, és biztos nem mennénk el mellettük szó nélkül!
olvass továbbIdőt spórolni legalább olyan fontos, mint pénzt. Ha keményen dolgozol, bármikor meggazdagodhatsz, viszont az elvesztegetett perceket sosem fogod visszakapni. Az idő a pótolhatatlan dolgok egyike, ami gyakran a legsikeresebbeket is a markában tartja. Sokan talán nem értik, de mikor a saját idődet fecsérled, gyakran más emberek értékes idejét is elpazarolod. Ahelyett, hogy folyton sietnél, tönkretennéd mások időbeosztását a szétszórtságoddal, megfogadhatod az alább említett öt egyszerű időspóroló tanácsot.
olvass továbbEgy új nap, egy új kezdet… A holland ékszermárka ismét az alapokra épít, a formák, a fény és a színek kombinációjával játszik legújabb tavasz/nyári kollekciójában.
olvass továbbA két „márka” a holland TW STEEL és a mostani elnevezésén Movistar Yamaha MotoGp csapat között 2013-ban indult. Az idei év indulása előtt elkaptuk a versenyzőt, akit sokan DOKTOR- ként ismernek egy interjúra
olvass továbbIrina Shayk, a szuperszexi orosz modell, Cristiano Ronaldo egykori kedvese, nem sokat szomorkodik szingliként. A napokban láttak napvilágot a kampányfotók, melyeken a hosszúlábú Irina egy spanyol cipőmárkát, az XTI-t népszerűsít. Nem vagyunk benne biztosak, hogy a portugál focista nem fogja a fejét, hogy mit hagy ki ezentúl.
olvass továbbAl Capone a mai napig az alvilág legrettegettebb alakja. Kezéhez többliternyi vér tapadt, lépteit rettegés és erőszak kísérte. A „chicagói gengszter” bűnözői évei alatt mérhetetlen vagyonra és hatalomra tett szert, aki maffiafőnökként markában tartotta egész Chicagót. Érdekelt volt a szeszcsempészetben, a szerencsejátékban és a prostitúcióban egyaránt – mint a szervezett bűnözés atyja. Na de ki volt valójában? Elvetemült pszichopata bűnöző, vagy öntörvényű zseni?
olvass továbbHosszú út volt, nehézkes, és rengeteg flitterrel, óriási övcsattal, és karika fülbevalóval volt kikövezve, de a pillangó kikelt a bábból, és világméretű márkát épített letisztult stílusára. Nézzük meg, hogy telt Victoria Beckham elmúlt 14 éve!
olvass továbbAz évnek ebben az időszakában, amikor még a legapróbb boltok is karácsonyi díszítést kapnak, a luxusmárkák kirakatai az átlagosnál is pompásabbak. Lássuk milyen is egy ünnepi dekoráció a leghíresebb üzletek értelmezésében!
olvass továbbA PUMA és a nemzetközi kulturális ikon Rihanna bejelentette több éves együttműködését, mely 2015 januárjától lép életbe. Rihanna lesz a PUMA globális nagykövete a Női Edzés (Training) vonalnak, illetve a PUMA új női kreatív igazgatója, behozva saját stílusérzékét a PUMA kollekcióiba. Megtestesítve mindent amit a PUMA jelent, Rihanna megállíthatatlan szelleme, kreativitása és mind színpadon mind azon kívüli energiája tökéletes képviselőjévé teszi a PUMA márkának.
olvass továbbTardar Sauce, ismertebb nevén Grumpy Cat 25 milliárd forintot hozott eddig büszke gazdájának konyhájára mindössze két esztendő alatt. Számos márka szerződtette le arcának a zsémbes arckifejezésű állatot, jelent meg róla best seller könyv és decemberben kezdték vetíteni a mozik a róla készült filmet, a Grumpy Cat’s Worst Christmas Ever-t.
olvass továbbA dorivisy márka 2010-ben indult el és Dóri ugyanebben az évben elnyerte „Az év kiegészítő tervezője 2010” díjat. Azóta minden évben több kollekcióval jelenik meg, melyek azonban nem a divatban megszokott szezonokat követi, hanem egy-egy téma köré épülnek.
olvass továbbAz IWF Schaffhausen óramárka reklámfilmjében olyan világsztárokat sorakoztatnak fel, mint Cate Blanchett, Emily Blunt, Ewan McGregor, Christoph Walz, és Zhou Xun. Az alábbi képsorozatunkban és a kampányvideóban megleshetitek, mennyire voltak elegánsak és csinosak a színésznők talpig öltönyben.
olvass továbbZoób Kati nevével fémjelzett, exkluzív magyar divatmárka, az ATTITUDE 2015-ös tavasz/nyár kollekciójának bemutatóján szembejött velünk a légies, éteri szépség varázslata. A Balatonfüredi Álmok: Sirályok, Hattyúk, Annák címet viselő, 2015-ös tavasz/nyár kollekció hangsúlyosan a nemzetközi trendekre reflektál. Az esemény egyúttal a Divatház életében egy új fejezetnek is előfutára volt, ugyanis hamarosan a tervező nevéhez kapcsolódó összes márkát felvonultató Katti Zoób ATTITUDE üzlet nyílik Budapesten, a Haris közben. Tekintsétek meg a bemutatón készült videót és képgalériát!
olvass továbbA Majorica gyöngyöket Manacor-ban gyártják Majorca északi részén. Egy Majorica ékszer generációk tudása és több mint 120 év tapasztalata teszi igazán különlegessé. a Majorica kollekciója több mint 800 fajta ékszerből áll, a leg alapabb modelltől a leginnovatívabb designiig, de mindig középpontban a gyöngy-el. A folyamatos változás és megújulás a márka lételeme ezért is mutat be minden évben 4 új kollekciót.
olvass továbbHollandia mindig is központi szerepet játszott az ékszerkereskedelemben. A Ti Sento Milano az IBB Amsterdam saját márkája melyet 2003-ban mutatkozott be a nemzetközi piacokon.
olvass továbbA Belvedere luxusmárka az idei Vodka Masters megmérettetésen újabb négy érmet szerzett, ezzel ismét megerősítve pozícióját, mint a világ legtöbbször díjazott vodkája. Claire Smith-Warner, a mixervilágban a vodka first ladyjeként emlegetett szakmai vezetőjük szerint a lengyel vodka egyedi karaktere nemcsak a zsűri szerint meggyőző, de a nemzetközi koktél trendeket is új irányba tereli.
olvass továbbA cég fönnállásának 4 évében már több mint 50 országban kapható a márka és ez alatt a 4 éve alatt több mint 4 millió órát értékesítettek… a tavaly Angliában az év óramárkájának és Németországban a legjobb új márkának választott dán óragyártó töretlenül halad előre, amit mi sem bizonyít jobban, mint a tavaly nagy sikerrel debütált ékszerkollekció a Symphony és az a több mint 15.000 elégedett értékesítési hely világszerte.
olvass továbbA MAC kozmetikumok egyik sajátossága, hogy bármelyik darabját tudod a márka másik termékével keverni. Ezekben a kollekciókban is egymással jól kombinálható palettákat találsz szemre, szájra és arcra is. Használatukkal megkönnyítheted a készülődést a várva várt ünnepekre.
olvass tovább