Kulcsszó keresés /


Az innováció, ami pofon egyszerűvé teszi az autógumi vásárlást kezdők számára is

  • 2022. december 16.

Az autógumi vásárlás idő- és energiaigényes lehet, azok számára, akik a műszaki területen kevésbé jártasak. Profilarány, gumiabroncs szerkezet, keréktárcsa-átmérő – ismeretlennek hangzanak ezek a kifejezések? Aggodalomra semmi ok, egy magyar abroncskereskedő cég innovációjának köszönhetően a gumiabroncs-vásárlás kezdők számára is könnyen elvégezhető feladat. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan működik a rendszer!

olvass tovább

Naptárak és határidőnaplók, tervezők sokoldalú kínálata 2023-ra

  • 2022. november 28.

Nincs is jobb érzés, mint kipipálni a naptárban a teendők listáján szereplő tételeket – és mivel manapság szinte minden virtuális, örülhetünk, ha beépíthetjük a tollat ​​és papírt a napi rutinba. Ugyanis a 2023-as tervezők és határidőnaplók választéka igen sokoldalú, ezért nehéz lehet csak egyet kiválasztani. Ráadásul, tekintve, hogy az év (vagy a tanév) végéig a nem adjuk ki a kezünkből, a megfelelő tervező vagy naptár megvásárlása nagy nyomást jelenthet. Görgessen tovább, és tekintse meg összefoglalónkat. Legyen szó inspiráló idézetekről, tennivalókról, célkövetési lehetőségekről vagy egyszerűen csak naptárblokkokról, a hazai internetes boltokban mindenki találhat valamit, amely tetszik neki.

olvass tovább

Tippek a legjobb karácsonyi ajándékokra az egészséghez, sporthoz és aktív életmódhoz

  • 2022. november 10.

Mindjárt itt a karácsony, ami azt jelenti, hogy ideje elkezdeni ajándékokat keresni a szeretteiteknek. Idén hátradőlhettek és elfelejthetitek a zsúfolt bevásárlóközpontok okozta stresszt. Minden vásárlást kényelmesen megtehettek az otthonotok kényelméből is. Ismertek valakit, aki egyszerűen csak imád sportolni, szeret egészséges finomságokat főzni, és mindig arra törekszik, hogy a lehető legjobb formában maradjon? Ha igen, merítsetek ihletet a karácsonyi ajándékok tippjeinkből, amelyek minden aktív életmód kedvelőnek örömet szereznek.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Elkerülhető lett az online cipővásárlás legkellemetlenebb velejárója

  • 2022. április 25.

Az online vásárlás térnyerése különösen az elmúlt két évben vált igazán jelentőssé, azonban még mindig vannak olyan termékek, amiket sokan nem szívesen szereznek be virtuálisan. Ezek közé tartoznak a cipők is, ugyanis a vásárlók egy része nem biztos benne, hogy a lábbeli, amit a honlapokon megadott méret alapján választ ki, valóban jó is lesz rá. A visszaküldés sokak számára egy plusz, felesleges teher, azonban a Próbafutár szolgáltatás éppen ezt szünteti meg. A megoldás nem csupán a vásárlóknak előnyös, hanem jelentős környezetterhelést is megtakarít.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább