Kulcsszó keresés /


Az egyéniség ott kezdődik, ahol az összehasonlítás véget ér - Búcsúzunk Karl Lagerfeld-től

  • 2019. február 19.

Bár igyekezett titkolni valódi születési dátumát, Karl Lagerfeld 1933. szeptember 10-én született Hamburgban, egy jómódú tejgyáros fiaként. 1955-ben díjat nyert egy rangos versenyen az egyik saját tervezésű női kabátjával, ezután kapott állást Pierre Balmainnél, majd dolgozott Valentinonál, és a Fendinél is addig, amíg a Chanel-ház vezető tervezője lett. A divatvilág igazi legendája volt, két lábon járó divattörténelem, aki egyeseket megbotránkoztatott, másokat pedig szórakoztatott pikírt humorával és aranyköpéseivel. A mai napon, 85 évesen hunyt el. Nyugodjon békében!

olvass tovább

A gyermekvállalást megelőző nagy kérdések

Ez a téma örök és mivel annyira egyediek az emberi sorsok mindenki csak a felszínt kapargatja. Vannak olyan párok, ahol tervezés nélkül jött a baba és mégis minden tökéletesen sült el és akadnak olyanok is, ahol minden meg volt tervezve, mégsem olyan lett a végeredmény, amilyet megálmodtak maguknak.

olvass tovább

A cél elérésének a kulcsa a tervezésben van - avagy így csináld jobban

  • 2018. szeptember 27.

Olyan sok mindenre mondjuk, hogy "bármit megtennénk" azért, hogy elérjük, pedig időnként gondolhatnánk a jó öreg "többet ésszel, mint erővel" mondásra, hiszen akár a munkánkban, tanulás során vagy magánéletünkben szeretnénk elérni a kitűzött célt, nem elég erősen dolgozni érte, célravezetőbb lehet, ha okosan alakítjuk a dolgokat.

olvass tovább

Ahol a lélek testet ölt - Szerelmünk a Wenga

  • 2018. június 03.

Sokszor érezzük, hogy a tárgyaknak lelke van. Az igazi alkotások az emberi lélek megnyilvánulásai. Törekszünk arra, hogy egyedit alkossunk. Ezt a filozófiát vallja a Wenga is, az ügyfelei által megálmodott egyedi tervezésű bútorokat és kiegészítőket, mint művészi alkotásokat hozza létre és illeszti egymáshoz, hogy együtt összhangban éljenek a térben.

olvass tovább

Olcsóbb, mint a kávé, mégis sok cég anyagi okok miatt nem használ felhőrendszereket

  • 2018. április 21.

Habár minden eddiginél gyorsabban dübörög a digitalizáció, költségvetési szempontból a legtöbb hazai vezető mégis elhanyagolható tényezőként tekint a vállalati informatikára. Míg az energia, géppark és egyéb kiadások tekintetében a cégek többsége már az év elején komoly kalkulációt és tervezést végzett, a digitális rezsi a legtöbb esetben kimaradt a számításokból. “Ha egy főre vetítjük, az informatika kb. 5-6 ezer forintba kerül havonta, ami elenyésző a bérköltségekhez képest. Tehát ha a munkatársak minden nap megisznak egy kávét az irodában már az is több kiadást jelent a cégnek, mint a vállalat felhőrendszere. Ehhez képest sokan még mindig alábecsülik ezen rendszerek hatékonyságát és hozzáadott értékét, és ezzel jelentős digitalizációs lemaradást halmoznak fel a versenytársakhoz képest” - mondta Juhász Viktor IT szakember.

olvass tovább

A tavaszi-nyári szezon idei kedvence - Evadam bag

  • 2018. április 19.

Az Evadam bag egy 2017 tavaszán megálmodott és létrehozott márka. Az egyedi tervezésű, vegán bőr övtáskák nem csupán hiánypótló szerepet szeretnének betölteni a trendi kiegészítők között, hanem egyaránt biztonságos és elegáns viseletet jelentenek. Az újraértelmezett övtáska remek választás a tavaszi és nyári szezonban népszerű fesztiválokhoz vagy az éjszakai klub élethez, de akár egy színházi estén is tökéletesen megállja a helyét.

olvass tovább

Újra mozizhatunk a MOM Parkban

  • 2018. február 09.

Ismét mozizhatunk a MOM Parkban, a legkorszerűbb eszközökkel felszerelt CİNEMApinkben. A bevásárlóközpont egy teljesen megújult, prémium szolgáltatással várja a filmrajongókat: 4K-s vetítőgépek, különleges hangrendszer és egyedi tervezésű mozifotelek biztosítják a kihagyhatatlan moziélményt. Egy valami azonban nem változik: az eredeti nyelven vetített filmek továbbra is nagy hangsúlyt kapnak.

olvass tovább

Carolina Herrera, a stílusos tervezőnő, aki szép csendben milliárd dolláros üzletet épített

Carolina Herrera meglepően későn, negyvenes évei hajnalán kezdett divat- és parfümtervezéssel foglalkozni, azonban így a mind a mai napig sikert sikerre halmozó, kifinomult ízléséről ismert üzletasszony is bizonyíték arra, hogy sosem késő nagyot álmodni és céltudatosan megvalósítani bármit, amit elképzeltünk. Az egész világon ismert és elismert márkájának titka állítása szerint a következetesség, és a kitartó kíváncsiság.

olvass tovább