Kulcsszó keresés /


Miért olyan nehéz egy erős nőnek szerelembe esni?

Az erős nő kiválóan kommunikál, könnyedén teremt üzleti, és baráti kapcsolatokat, önmegvalósít, egzisztenciát épít, jól ismeri a siker ízét és a teremtés felemelő élményét. Az életét kiválóan és tehetségesen vezeti, mintha csak önnön társaságát élvezve, varázslatos, egyszemélyes argentin tangót járna. Az argentin tangó az, ahol a férfi hódít és vezet, a nő csábít és követ.

olvass tovább

Gondolatok, amiket bárcsak tudnának a férfiak

  • 2021. július 28.

Hányszor fordult már meg a fejünkben, hogy mennyivel egyszerűbb lenne az élet, ha a férfiak tudnának olvasni a gondolatainkban, és kitalálnák minden vágyunkat és álmunkat? Ha nem is mindent, de az alábbiakat, jó lenne, ha tudnák a teremtés koronái.

olvass tovább

Az ENEOS és a Toyota összefognak annak érdekében, hogy Woven City legyen a világ első hidrogénalapú közössége

  • 2021. május 13.

Woven City a Toyota nemrégiben Japánban átadott jövővárosa, ahol a világ a jövő technológiái (zöld energetika, robotika, mesterséges intelligencia, város automatizáció, jármű-jármű és jármű-insfrastruktúra közötti kommunikáció, önvezető autók, stb.) területén vezető tudósai dolgoznak egy olyan város prototípusának megteremtésén, amely etalonként szolgálhat a jövő társadalma számára. Az emberközpontú jövő-város célja a teljesen karbonsemleges működés, amelynek fontos pillére lesz a teljes város működését lehetővé tévő zöld hidrogén infrastruktúra kialakítása, az épületenergetikától a városban működő járművek üzemanyagellátásáig.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább