Kulcsszó keresés /


November a férfi egészség hónapja - Milyen szűrésekre járjanak a férfiak?

A SYNLAB tapasztalatai szerint a férfiak ritkábban járnak prevenciós laborvizsgálatokra, mint a hölgyek, holott érdemes már fiatal férfi korban is figyelni egyes markerekre, legyen szó PSA-ról, HCG-ről, esetleg alacsony tesztoszteron szintről. Hogy mit jelentenek ezek és milyen férfi betegségeket előzhetünk meg ellenőrzésükkel, arról Szász Mátét, a SYNLAB biológusát kérdeztük.

olvass tovább

Férfiszempont: ezért nem kellenek a nők szex után

  • 2022. szeptember 28.

Bizonyára sok nőnek volt már olyan tapasztalata, hogy egy férfi több hétig, esetleg több hónapig mindent megtett azért, hogy meghódítsa, és elnyerje a kegyeit, majd pedig miután egy kellemes éjszakát töltött el a kiszemelt hölggyel, reggel felhúzta a (nyúl)cipőt, és távozott. Ilyenkor a legegyszerűbb természetesen a férfiakat kollektíven gyűlölni, és ördögtől való teremtménynek kikiáltani, pedig bizony erre a cselekedetre többnyire nyomós okunk van.

olvass tovább

Intimitás mesék – a társ-dinamika

Az első témának a párkapcsolati dinamikát választottam, melyet most a női oldalról közelítek. Tehát a nő élettapasztalata (imprinting), mintái, hogyan befolyásolták a férfi viselkedését, és magát a kapcsolat alakulását. A dinamika milyensége és minősége, az alapja a két ember kapcsolatának, tehát annak is, hogy lehetséges-e az intimitás és annak megélése kettejük közöttük.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A szokások rabja vagy? Pedig van, amin érdemes lenne változtatni!

  • 2022. április 26.

Az elmúlt egy évben lehetőségünk volt megvizsgálni és megismerni saját magunkat, foglalkozni az érzéseinkkel és gondolatainkkal. Észrevetted már, hogy az idő nagy részében ugyanazokon a dolgokon gondolkozol, amely ahhoz vezet, hogy ugyanúgy viselkedsz, ennek köszönhetően pedig ugyanazok a tapasztalataid születnek?

olvass tovább

Hogyan kezeld a partnered által megsértett érzéseidet?

  • 2022. március 12.

Az egyik legmélyebb konfliktusforrás egy kapcsolatban akkor jelentkezik, amikor a bizalom sérül. Amikor úgy érezzük, hogy megbántott vagy becsapott minket a partnerünk, sokan közülünk az árulás érzését tapasztaljuk. Az érzelmek széles skáláját válthatja ki, ha úgy érezzük, hogy valaki, akivel biztonságban éreztük magunkat, váratlanul másképp áll hozzánk. Ebben a zaklatott állapotban nehéz lehet megbirkózni a saját belső tapasztalatainkkal, nemhogy megoldani a problémát a másik személlyel.

olvass tovább

A cipőipar a koronavírus egyik nagy vesztese, de papucsból betáraztunk

  • 2022. február 10.

Az online webshopok forgalma ugyan nagyot nőtt a pandémia óta, de az elmúlt időszakban nem a divat volt az elsődleges haszonélvezője a növekedésnek. A cipőipar határozottan megsínylette az elmúlt közel két évet, több ismert papucsmárka viszont olyan mértékű növekedést tudott elkönyvelni, amire azelőtt nem nagyon volt példa – osztja meg tapasztalatait Kobza András, a LifeStyleShop.hu ügyvezetője.

olvass tovább

Ez az oka annak, hogy miért nem kellenek a nők szex után

  • 2022. február 09.

Bizonyára sok nőnek volt már olyan tapasztalata, hogy egy férfi több hétig, esetleg több hónapig mindent megtett azért, hogy meghódítsa, és elnyerje a kegyeit, majd pedig miután egy kellemes éjszakát töltött el a kiszemelt hölggyel, reggel felhúzta a (nyúl)cipőt, és távozott. Ilyenkor a legegyszerűbb természetesen a férfiakat kollektíven gyűlölni, és ördögtől való teremtménynek kikiáltani, pedig bizony erre a cselekedetre többnyire nyomós okunk van.

olvass tovább