Kulcsszó keresés /


Akinek az inge pont az nem veszi magára – Mercedes-Benz T-osztály T180d

Az első Mercedes, amely némi csalódást okozott számomra, az a T-osztály. Nem azért, mert magával a típussal van problémám, hanem azért, mert a Mercedesnek személygépjárművek között találkozhatunk vele. Amennyiben egy Renault Kangoo tesztet írnék és a tömegmárkák szintjéhez kellene hasonlítani az autót, alig lenne kritikai megjegyzésem. Így az egyetlen kihívás számomra, hogy el tudjak vonatkoztatni egy C osztály, vagy akár a B osztály által kínált színvonaltól, amely egyérteműen más szint. Utóbbi ki fog futni és várható volt, hogy a "családi" kategóriában szükség lesz utódra.

olvass tovább

Vásároljon parfümöt ajándékba!

  • 2022. december 15.

Igazán élményekkel teli és praktikus, ha parfümöt ajándékozunk az ünnepekre. Nem kell aggódni a megfelelő méret megtalálása miatt, mint ahogyan a divat esetében. Ráadásul az unisex illatok az adventi naptáron át a fényűző ajándékszetteken át a gyertyákig feldobják az ünnepek hangulatát és klasszikusan elegáns is. Néhányunk csak úgy árasztja magából a hagyományos eleganciát (illatfelhőt), akár kutyát sétáltatnak, vagy a közeli boltokba mennek kávét és croissant-t vásárolni. Olvasson tovább, hogy megtudja melyik illatot mikor érdemes magára fújni, hogy kiemelkedjen a tömegből és jól érezze magát.

olvass tovább

A prémium és a tömegmárkák között – Mazda CX60 Exclusive Line

Rengeteg kihívás és megpróbáltatás után, amely az utóbbi években az autóipart jellemezte, talán fordulatot jelenthet a következő időszak jó pár márka részére. A Mazda láthatóan bizakodó, hiszen új zászlóshajót indít útjának az idei évben a CX-60 személyében. Kezdetben kizárólag plug-in hybrid hajtással kapható, de érkezni fog benzines és dízel erőforrás is, ráadásul utóbbiak 6 hengerrel. Talán a mostani motor az alapkövetelmény része, a következő kettő pedig a prémium szegmens ellen lesz érdekes ütőfegyver?

olvass tovább

Akarva-akaratlanul is el leszel könyvelve valakinek

Jobban belegondolva, a tömegközlekedés olyan, mint egy játszótér. Minden megtörténhet ott. A tömegközlekedés egy látlelet, egy képi lenyomat arról, hogy hogyan érzik magukat jelenleg az emberek, vagy maga a társadalom. Egyszer régen viccesen megjegyeztem, hogy a kettesmetrón mindenki telefonozik, a kékmetrón meg olvasnak.

olvass tovább

Hát most már a Lexusnak is van elektromos, pipa – Lexus UX300e Luxury

Ha Lexus, akkor hybrid, legalábbis ez az általános beidegződés. Most viszont, hogy már szinte minden márka, a tömegtől a prémiumig, megjelent legalább egy, de inkább számos elektromos hajtású modellel, így a Lexus sem tehetett mást. A Toyota/Lexus mindig a saját útját járta, járja, ezt bizonyítja, hogy övék volt az első hybrid, illetve már szériában gyártanak üzemanyagcellás autót is. Az UX300e pedig azért kellett, hogy a világ legnagyobb autógyára ilyen hajtással is fel tudjon mutatni valamit.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább