Kulcsszó keresés /


Jövőre még izgalmasabb lesz a VIP-élmény a SOUNDon

  • 2019. december 18.

Az idei Balaton Sound nagy újítása volt a VIP szolgáltatások fejlesztése egy új koncepció mentén, mely szerint négy, tematikus VIP zónát alakítottak ki. A Lakatos Márk designer által megálmodott helyszíneket jövőre még átgondoltabb dizájnnal és szolgáltatásokkal fejlesztik kiterjedtebb élménnyé. Ma déltől már early bird VIP jegyeket is lehet kapni, jelentős árelőnnyel, de csak 72 órán át, azaz december 21-én délig. SOUND2020 július 8-tól 12-ig, Zamárdiban.

olvass tovább

Dilemmák állásinterjú előtt

  • 2019. március 16.

Mindig nagy dilemma, mit vegyen fel az ember lánya egy állásinterjúra, mert csak egy lehetőséged van jó benyomást kelteni, és minden ‘nem a ruha teszi az embert’ közhely ellenére igenis számít mi van rajtad ilyenkor. Nem tudom neked pontosan megmondani hogy mit vegyél fel, hiszen nem tudom hova jelentkeztél, hogy nézel ki, vagy mik vannak a szekrényedben, de segítek az alapokkal és a koncepcióval.

olvass tovább

Nemzetközi kampánnyal robbant be a New York-i piacra a Nini Molnar

  • 2018. december 12.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

olvass tovább

Megnyílt a világ egyik legmodernebb Mercedes-Benz márkakereskedése Budaörsön

  • 2018. november 15.

Átadták a Mercedes-Benz Hovány Autócentrumot, amely jelenleg a világ egyik legmodernebb Mercedes-Benz értékesítési pontja. A több mint 3,5 milliárd forintból épült, 20350 négyzetméteres területen álló, 6380 négyzetméteres komplexum a világon az egyik első, a csillagos márka új értékesítési koncepciója szerint megvalósult zöldmezős beruházásaként közel 70 munkahelyet teremt a térségben. A létesítmény egyedülálló építészeti és digitális meg-oldásaival, valamint innovatív értékesítési stratégiájával utat mutat a jövő márkakereskedései felé.

olvass tovább

5 jel, hogy túl sokszor hasonlítgatsz

  • 2017. szeptember 30.

Mi nők hajlamosak vagyunk másokhoz hasonlítani magunkat. Az összehasonlítgatásnak, és vele együtt az egészséges versenyszellemnek megvannak a saját előnyei és hátrányai is. Ha néha napján összeméred önmagadat a barátaiddal, munkatársaiddal, a körülötted élőkkel –egyfajta összegzésként, amiből levonható valamiféle tanulság, ami segíthet céljaid további elérésében – és ha ez Téged még tudatosabbá, eltökéltebbé tesz, akkor az összehasonlítás ebben az értelemben vett koncepciója jótékony hatásúnak tekinthető.

olvass tovább

Egy tökéletes úriember 15 pontja

Valami olyan halvány elképzelésem van erről az úriember koncepcióról, hogy aki hasonló igényszinten és normákhoz tartja magát, az teljesen mindegy, hogy honnan jött, és hogy merre tart, de sokkal könnyebben és hatékonyabban teljesít az életben.

olvass tovább

Az én utam: Takács Ákos, a Red Bull Pilvaker ötletgazdája

Rovatunk keretein belül szeretnénk nektek olyan tehetséges, inspiráló embereket bemutatni, akik mindannyiunk számára motivációt jelenthetnek álmaink megvalósításához. Interjú alanyunk ezen a héten stílszerűen Takács Ákos, a Red Bull marketingosztályának vezetője, aki a "rappeljünk Petőfit" alapkoncepciót a Pilvaker megálmodásával egészen a már öt éve futó, teltházas március 15-i előadásokig repítette.

olvass tovább

A Nike bemutatja a sport hidzsábot

  • 2017. március 11.

A Nike mottója: „Ha van tested, sportoló vagy.” Ezt a koncepciót szem előtt tartva alkotta meg a sportmárka a forradalmi Nike Pro hidzsábot, amely a Nike innovációs technológiáit ötvözi a sportolói igényekkel. A kollekció a jövő év elejétől lesz elérhető a közel-keleti piacon, fekete, sötétszürke és obszidián színekben.

olvass tovább

Te ki vagy? Keresd meg a választ az ország meghatározó női fesztiválján!

  • 2016. október 06.

Az élő magazin koncepciót – vagyis a Womanity magazin cikkeinek élő eseményeken való megelevenedését – Czagány Alexandra újságíró indította el két évvel ezelőtt. A fesztivál azóta az ország meghatározó női eseménye lett, ahol a női élet által inspirált fontos témák mellett, közel 80 TOP márka termékét és szolgáltatását kipróbálhatjátok élőben.

olvass tovább