Kulcsszó keresés /


A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

  • 2023. április 17.

A tavasszal együtt végre a gardróbunkat is megtöltik a színek, az aktuális divatkollekciók minden eddiginél színpompásabbak. Itt az idő, hogy kicsit többet megtudjunk a gyönyörű árnyalatokról! Gondoltad volna, hogy a színeknek is van történetük, és régebben bizonyos színeket csak egy szűk társadalmi réteg viselt? Sőt, az sem véletlen, hogy 2023-ban épp a Viva Magenta lett az év színe! A több mint 200 márkát forgalmazó divatcég, a VAN GRAAF Keszeg Anna divatkutató segítségével most összegyűjtött Neked néhány izgalmas tényt a színekről. És azt is megtudhatod, milyen alapdarabok nem hiányozhatnak a tavaszi gardróbodból!

olvass tovább

A legdivatosabb női mokaszinok a 2023-as tavaszi és nyári szezonban

  • 2023. április 12.

Újra itt a tavasz, hamarosan a nyár is. Várható volt, hogy 2023-ban is beköszöntenek, csakúgy, ahogy a szezon új cipőkollekcióinak premierje is, amelyben ismét főszerepet kapnak a női mokaszinok. A gyártók a színekkel, textúrákkal és a mintákkal játszva igyekeztek divatosabbnál divatosabb modelleket alkotni. Idén a vidám színek, a merész kontrasztok és a könnyed anyagok divatosak. Még ha a trendmaraton végtelennek is tűnik, a CCC olyan kollekciót állított össze, amely összhangban van a korszakkal, új trendeket ölel fel, miközben dacol az idő törvényeivel anélkül, hogy a minőséget feláldozná.

olvass tovább

Fenntartható divat: 4 kiváló magyar divattervező mutatta be 2023. tavaszi kollekcióját

  • 2023. április 06.

A gyönyörű, Andrássy úton található Sfinx bár és Moments hotel adott otthont annak az Eco Fashion Hungary által szervezett divat eseménynek, melynek legfőbb üzenete a környezetvédelem és a fenntarthatóság volt. 4 kiváló magyar divattervező mutatta be 2023. tavaszi kollekcióját. A Viwine by Vincze-Bor Viktória, a Vengru, Ilyés Juli és a Campbell Marson Magyarország.

olvass tovább

A tweedek tökéletes átmeneti darabok a tavaszi időszakra

  • 2023. március 29.

A női és férfi méretre szabott öltönyök és kosztümök, illetve limitált darabszámú couture kollekciójával jeles magyar márkává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja hogyan kelti életre a klasszikus eleganciát Budapesten. A Canissivel közös rovatunkban Szilvia ezúttal az ikonikus tweed darabokat mutatja be nekünk

olvass tovább

Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább

Öleld át a hideget a Cukovyval

  • 2023. február 16.

Dinamikus, harsány, praktikus - ezek jellemzik a Cukovy legújabb kollekcióját, amely a világ állandó változására reflektál. A márka szétcsatolható pufikabátjai új formavilággal és színkombinációkkal tértek vissza az új szezonban.

olvass tovább

A tornasor végéről az év kedvenc tervezőjévé

  • 2022. november 10.

A Petite Anita Janik márka kapta az év tervezője verseny közönségszavazásának legtöbb voksát. Ezen a nem átlagos divatbemutatón először kapott esélyt az első magyar petite size márka, valamint az alacsony nőkre tervezett kollekciót bemutató pici modell lányok is, mely lépéssel átszabhatják a magyar divatipari status quo-t.

olvass tovább

Millie Bobby Brown márkája bemutatja első divatkollekcióját

  • 2022. október 17.

Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütál az ABOUT YOU oldalán. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban. A „florence by mills” kollekció kizárólag az ABOUT YOU felületén érhető el 2022. október 19-én 13 órától Európa szerte, az ABOUT YOU 26 webáruházában.

olvass tovább

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

  • 2022. október 01.

A budapesti divathét sikereit követően a magyar divattervezők Olaszországban nyűgözték le a szakmai közönséget és a divatrajongókat. A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) stratégiai együttműködésének köszönhetően nyolc magyar márka mutathatta be 2023-as tavaszi-nyári kollekciójának darabjait a Milano Fashion Week (MFW) keretében, a PELSO pedig egy önálló prezentációra kapott lehetőséget. Az ADI Design Museumban helyet kapó, 48 lookot felvonultató divatbemutatón több mint 300 néző vett részt, melléjük többezer látogató csatlakozott, akik a Fashion Hubban megtekinthető prezentációra voltak kíváncsiak.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább