Kulcsszó keresés /


Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

Válaszok arra, hogy miért csaljuk meg egymást

Egyéjszakás kaland egy szimpla buliban, a munkahelyi szexuális kapcsolat, egyszerű üzleti útnak indult történet, amely alkalmi viszonnyá válik, ezekről mindenki hallott már, és mindenki látott már ilyet. És, ha még csak hallott, és látott... A kérdés csak az, hogy vajon miért van erre szüksége az embereknek? Kinek a pap, kinek a papné, szokták mondani…

olvass tovább

Mitől sikeres igazán egy nő?

  • 2020. február 18.

Napjainkban egyre több lehetőség kínálkozik a nők számára is az üzleti életben. Sőt, mi több, nagyobb számban jelentkeznek főiskolára/egyetemre, mint férfi társaik. Összegyűjtöttük a legnyomósabb érveket, amik bizonyítják: a nők sikerre születtek.

olvass tovább

5 egyszerű tipp az egészséges irodai táplálkozáshoz

  • 2020. január 25.

Reggeli kapkodás, napkezdő meeting, e-mailek, üzleti találkozó, újabb céges megbeszélés, rohanás… Ha neked is ismerős a helyzet, akkor biztosan szembesültél már azzal a problémával, hogy a pörgős mindennapok során nemhogy egészségesen táplálkozni, de általában pár egészségtelen falatot bekapni sincs idő. Íme, pár egyszerű, életmódváltóknak kötelező tipp, amivel nem csak időt spórolhatsz, de az egészségedért is tehetsz, ha irodai étkezésről van szó!

olvass tovább

Karrier vagy magánélet?

A héten volt szerencsém részt venni egy előadássorozaton, ahol sikeres magyar üzletasszonyok fejtették ki a véleményüket olyan kérdésekben, amelyek minden, különösen versenyszférában dolgozó nőt érintenek. Karrier vagy magánélet? Összeegyeztethető-e a kettő? És ha igen, mely belénk kódolt szerepekről kell lemondanunk érte? Hogyan boldogulhat egy törékeny nő az üzleti életben?

olvass tovább

Európa legjobbja lett a Lexus brüsszeli üzleti várója, a The Loft

  • 2019. június 13.

Az évente megrendezett World Travel Awards utazási díj idei átadóján az elmúlt években ’egyszerű luxusautómárkából’ igazi környezetbarát prémium életmódmárkává avanzsáló Lexus és a Brussels Airlines brüsszeli repülőterén található közös üzleti várója, a THE LOFT nyerte a el az Európa Legjobb Repülőtéri Várója 2019 címet.

olvass tovább

Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

Villámkérdések: Kende-Hofherr Krisztina

  • 2018. december 21.

Nézd meg a beszélgetést, ha érdekel a média világa és szeretnél betekintést kapni, hogy gondolkozik, dolgozik az egyik legmeghatározóbb szakembere. Az egyik legmeghatározóbb üzleti lap címlapján a neve alatt annyi állt: sztárgyáros. Tudd meg a videóból, hogy milyen döntések által vált azzá, aki.

olvass tovább