Kulcsszó keresés /


Hamarosan 7 kategóriában osztják ki a Leader Of The Year díjakat

  • 2022. november 26.

A minap lezajlott a személyes meghallgatása annak a huszonegy üzleti példaképnek, sikeres üzletembernek, akik a szakmai zsűri előtt mérték össze tudásukat, rátermettségüket. Közülük kerül ki az az egy, aki december 2-án, a Leader Of The Year díjkiosztó gáláján a saját kategóriájában magasba emelheti a díszes trófeát.

olvass tovább

Ne hezitálj!- Top üzletemberek tanácsai

  • 2022. július 14.

Te is azok közé az emberek közé tartozol, aki még egy gyorsétteremben is legalább húsz percet tölt el azzal, hogy a menüt olvasgatja, mielőtt választana? Izzadni kezd a tenyered, amint döntéshelyzetbe kerülsz, és úgy érzed, sose választasz jól? Itt az ideje, hogy felpörögj kicsit! Top vállalkozók gyűjtötték össze az általuk legfontosabbnak tartott lépéseket a siker érdekében, melyek segítségével nem csak gyorsan tudsz majd döntést hozni, de ragaszkodni is fogsz az elhatározásodhoz.

olvass tovább

A rendszerváltás utáni világban nőttem fel vállalkozóként. Ez meghatározta az életemet. - Beszélgetés Szabó Zoltánnal

  • 2022. július 06.

Sokan talán nem is gondolnák, hogy a sikerhez olykor milyen hosszú és rögös út vezet. Szabó Zoltán - Partner Cable Zrt. tulajdonosa - megjárta a legnehezebbet, azonban hihetetlenül erős hitének és kitartásának köszönhetően most egy olyan életet él, amire mindig is vágyott. Az üzletember 10 gyors kérdésünkre adott 10 gyors választ stílusról, szakmáról, motivációról és az élet fontos dolgairól.

olvass tovább

A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

De hogyan szerethetnének valóban minket mások, ha mi magunkat képtelenek vagyunk szeretni?

Nyitottan a világra. Avagy elolvastam Pataki Ági könyvét. - Modellként kezdte, üzletasszonnyá vált, és évek óta már Balázs Béla-díjas filmproducer. Pataki Ági, akit egy generáció sztármodellként ismer, billentyűzetet ragadott, hogy megírja a könyvét. Ez a „Nyitottan a világra”, és 2021-ben, a pandémia közepén jelent meg a Libri Kiadónál. Meglepő, hogy ezt is nagy siker övezte, mint minden mást, amibe Pataki Ági belefog?

olvass tovább

Tízszer hatékonyabban irányít az a vezető, aki megfelelően használja a digitális rendszereket

  • 2022. április 07.

A rohamos digitalizáció és az információk villámgyors áramlásának idején egyre inkább lemorzsolódnak azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak alkalmazkodni a változó környezethez. Ez vezetői szinten is kiütközik: egyre többen ütköznek abba a problémába, hogy az eddig jól bevált analóg eszközökkel már nem képesek hatékonyan ellátni a vezetői feladatokat. „A vezető digitális kompetenciája azért határozza meg a cég hatékonyságát, mert egy vezető mindig azért van, hogy a csapatát mozgassa. Ennek tükrében látnunk kell, hogy a piaci versenyben a szervezeti digitalizáció mellett megkerülhetetlenné válik a vezetők egyéni digitalizációja is.” – hangsúlyozza Juhász Viktor a felhőmegoldásokkal és digitális átalakulással foglalkozó iSolutions ügyvezetője.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább