Kulcsszó keresés /


Az arisztokrácia diszkrét illata

  • 2012. január 10.

Nemesség az üzleti világban – a termékeket díszítő aranykorona nem csupán légből kapott embléma. A nagynevű Sisley termékcsaládot Hubert és Isabelle d’Ornano indította útjára mintegy negyed századdal ezelőtt. Az évi 228 millió dolláros értékesítést bonyolító cég mára mintegy hatvan országban vált a francia csinibabák nagykövetévé.

olvass tovább

Magyar borok a világ elit éttermeiben

  • 2011. április 06.

Kevesen tudják, hogy a világ legjobb éttermeinek kínálatában magyar borok is szerepelnek. Az elit-választék kizárólag tokajiakból áll: furmintok, hárslevelűk, szamorodnik és aszúk várják a csúcséttermek közönségét. A Pénzcentrum.hu összeállítása.

olvass tovább

Itt a vége Egervin?

  • 2011. március 21.

Második alkalommal is sikertelenül zárult az értékesítési pályázat az egri borászat egykori zászlóshajója, az Integrált Borgazdasági Zrt., vagyis a volt Egervin vagyonának értékesítésére - mondta el Szűcs Zoltán, a felszámoló cég regionális igazgatója.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Hermes, Dior & Louis Vuitton kontra eBay

  • 2008. július 07.

A legfrissebb divatvilágot érintő hírek szerint, az egyik francia bíróság a Hermes számára kedvező ítéletet hozott egy általuk kezdeményezett eBay-jel szembeni perben, aminek tárgya hamis kézitáskák értékesítése volt.

olvass tovább