Kulcsszó keresés /


„Gondoljunk a sminkre úgy, mint egy kiegészítőre”- interjú José-Louis Yuvé-vel, a Guerlain sminkmesterével

  • 2017. február 22.

A Guerlain márkát Pierre-François Pascal Guerlain alapította 1828-ban, amikor megnyitotta Párizsban első parfümüzletét. A márka napjainkban parfümjei mellett már luxus kategóriájú sminktermékeiről is ismert, melyeket a francia nők, illetve Párizs pezsgő, elegáns stílusa inspirál. A tradíciókat sikerült úgy ötvözniük a modern irányvonalakkal, hogy egy különleges, mégis harmonikus világ márka született meg belőle. A Guerlain nemzetközi sminkmestere José-Louis Guerlain Budapesten járt, így lehetőségünk volt őt a legfrissebb trendekről faggatni, illetve pár tippet is kaptunk tőle!

olvass tovább

Rejtélyes igazgyöngyök

  • 2017. február 15.

A MISAKI a rejtélyes igazgyöngyöt helyezi a középpontba, melynek szépségét és tökéletességét hatalmas sikerrel ötvözték eredeti és kortárs tervezéssel. A márka az igazgyöngy modern és kreatív értelmezését kínálja, egymás mellé helyezve a tiszta vonalakat és a felső kategóriás anyagok választékát.

olvass tovább

Legújabb, 2017-es tavaszi-nyári Studio kollekciójával debütál a

  • 2017. február 03.

A H&M idén különleges lépésre szánta el magát: legújabb kollekciója közvetlenül a bemutató után kapható lesz az üzletekben, így a vásárlók egyenesen a kifutóról vehetik meg a kiszemelt darabokat. A H&M 2017-es tavaszi-nyári Studio kollekciója a párizsi divathéten debütál a nagyközönség előtt, a márka első "See now, buy now" show-ján március elsején, és közvetlenül utána kapható lesz a hm.com-on, valamint március 2-ától a kijelölt üzletekben. A divatbemutatón ezúttal a női kollekció mellett egy teljes férfikollekció is bemutatásra kerül.

olvass tovább

Love is on! Végre mi is imádhatjuk: itt a Revlon!

  • 2017. február 02.

Emma Stone, Halle Berry, Olivia Wilde.... hogy mi a közös bennük? Mindannyian a márka szépség nagykövetei. Love is on- hirdeti a márka újra bevezetésének első globális szlogenje, ami bizony sokkal több, mint egy sima marketing kampány: egy nő akkor a legszebb, amikor szerelmes. A termékek segítségével sokkal nagyobb lesz a nők önbizalma, vonzóbbá válnak a férfiak számára, mi pedig örömmel adjuk át magunkat az érzésnek!

olvass tovább

Amikor egy fél világ figyel - A Super Bowl-on vetített legjobb reklámok

  • 2017. január 29.

Ha egy-egy nagyobb márka lehetőséget kap arra, hogy levetítse egyperces reklámfilmjét a Super Bowl szüneteiben, a készítők minden esetben kitesznek magukért. Milliókat nem sajnálva, világsztárokat szerepeltetve vagy épp egy megható történetet megelevenítve reklámozzák termékeiket. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian emlékeztek arra, mikor Beyoncé, Britney Spears és Pink egy Pepsi reklámban gladiátorokként kántálták a We will rock you-t - következzenek ők, és még kilenc másik emlékezetes reklámfilm a Super Bowlról.

olvass tovább

A H&M globális mozgalmat indít a használt ruhák gyűjtésére legújabb újrahasznosítási kampányával

  • 2017. január 26.

A H&M 2013-ban indította el világszerte ruhagyűjtési kezdeményezését, melynek eredményeképp több mint 40 000 tonna ruhát gyűjtött össze. A vásárlók mára már az év egészében, bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

olvass tovább

Minimalista Befolyás

  • 2017. január 25.

Sok óramárka ráérzett, hogy a kevesebb néha több és olyan időmérőket kezdtek tervezni, amelyek egyszerűek ugyan, de ugyanolyan lenyűgözőek, mint kevésbé letisztult társaik. A legújabb minimalista órák nélkülözik a szükségtelen díszítéseket és az eredeti funkciójukra koncentrálnak, mégpedig az idő mérésére.

olvass tovább