Kulcsszó keresés /


6 ok, amiért jó egyedülállónak lenni

  • 2010. június 11.

A párkapcsolat sok emberből függőséget vált ki. Néhányan egy nem működő párkapcsolatban vergődnek évek óta, még mindig remélve a pozitív változásban; mások pedig egyik egyhónapos románcból a másikba ugranak – mindketten azért, mert nem szeretnek egyedül lenni. Pontosabban nem tanulták meg, hogyan szeressék az egyedüllétet.

olvass tovább

Grammy Awards 2010 - feketében

  • 2010. február 01.

Újabb vörös szőnyeges esemény szemtanúi lehettünk éjszaka. Ezúttal a Grammy díjak átadására került sor. Kiugró összeállításokat (akár pozitív, akár negatív irányban) nem igazán láthattunk, a jelenlevők igyekeztek visszafogottan, szélsőségektől mentes ruhákban részt venni az eseményen.Elsőként olyan hölgyeket választottam, akik fekete ruhában pompáztak.

olvass tovább

Bali, az istenek és a démonok szigete

  • 2009. december 01.

Bali szigete mindenkire hatással van, pozitív, feltöltő és letisztító élménnyel. Talán ezért is választják oly sokan utazásuk célpontjának. Minden szempontból a legmegfelelőbb pároknak, családoknak, cégeknek, kikapcsolódásra, feltöltődésre.

olvass tovább

Rekreáció II.- Mert jó Neked!

  • 2009. július 14.

Bármilyen hihetetlen a rekreáció legnagyobb előnye, hogy rendszeres gyakorlása esetén az ember életének minden területén pozitívan fejti ki a hatását. Szóval lássuk miért is érdemes aktivitásra cserélni a henyéléssel töltött órákat.

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

GAS - Keep it simple

  • 2008. január 14.

Ez a GAS szlogenje, mely a márka fő értékeit foglalja össze: minőség, eredeti design, pozitivitás, kreativitás. Nem könnyű ennek megfelelni, ám a GAS kollekciókban kizárólag kiváló minőségű termékeket találunk, melyek magukon hordozzák az egyedi GAS design stílusjegyeit, praktikusak és jól kombinálhatóak.

olvass tovább