Dolce&Gabbana az olasz nyárba repít
Scarlett Johansson újra a Dolce&Gabbana fényképezőgépe elé állt, az Italian Summer névre keresztelt sminkkollekció kampányában.
olvass továbbScarlett Johansson újra a Dolce&Gabbana fényképezőgépe elé állt, az Italian Summer névre keresztelt sminkkollekció kampányában.
olvass továbbHárom napig az olasz és nemzetközi márkák mellett számos hazai divattervező kreációját is megvásárolhatja áruházunkban.
olvass továbbMindenki tudja, hogy az olaszok szeretnek és tudnak is öltözködni. A stílus és a jó ízlés a vérükben van. Akár a nőket, akár a férfiakat nézzük, van bennük valami magabiztos és laza elegancia, megjelenésükből sugárzik egyfajta utánozhatatlan különlegesség amit kicsit irigykedve próbálunk megfejteni.
olvass továbbAz utolsó néhány évben több vizsgálat arra utalt, hogy mind a keveset alvók, mind a hosszú órákat szundikálók szívbetegség-kockázata fokozódik. Most egy angol és olasz kutatókból álló munkacsoport az eddigi legtöbb elérhető adat földolgozása alapján igyekezett ezt a kérdést megválaszolni, és eredményeiket az European Heart Journal közölte.
olvass továbbGazdag programmal indul az Audi Tradition a 2011-es oldtimer-szezonnak, az AUDI AG történeti részlege ugyanis az idén több mint 30 eseményen jelenik meg „gördülő múzeumával”. Kétesztendőnyi szünet után ismét műsoron a „Klasszikusok klasszikusa“, vagyis Itália világszerte ismert Mille Miglia versenye, májusban az ötvenes évek öt veterán DKW-modellje vág neki az észak-olaszországi távnak.
olvass továbbEgy hete megnyitotta első magyarországi üzletét a közkedvelt olasz divatmárka a Gaudí, teljes nevén a Gaudí Jeans & Style üzlet az Arena Plaza emeletén. Megalapítása óta a Gaudí márka neve egyet jelent a minőséggel. A több mint 20 éves múltra visszatekintő márka 140 nm-es budapesti üzletében azok a nők és férfiak találják meg ruháikat, kiegészítőiket, akik merész, egyedi stílusukkal szeretnének kitűnni a tömegből
olvass továbbA 2010-es - amúgy gyenge - szüret után külföldi felvásárlók jelentős mennyiségű szőlőt még ki is vittek az országból, vélhetően nem mindig a szabályok betartásával – tudtuk meg az MR1 Kossuth Rádión elhangzott műsorokból. A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának főtitkára szerint a borellenőrző, illetve a jövedéki hatóságnak kellene jobban együttműködnie, hogy végre rend legyen.
olvass továbbIdén is folytatódik a nagy sikerű "Coin -Democratic Wear Project" . Az olasz divatcég kezdeményezésének célja, hogy minőségi termékeket kínáljon vásárlóinak "demokratikus" áron. A projekt egy évvel ezelőtt vette elejét Olaszországban és tavaly szeptemberben Magyarországon is bevezették. Azóta a Demokratic Wear termékek a budapesti Coin áruházban is kaphatóak.
olvass továbbHa borvidékre gondolunk, elsősorban a magyar, francia, és olasz tájegységekre asszociálunk. Ezzel szemben a világon számos olyan hely van, ahol kiváló borokat termelnek, mégis kisebb-nagyobb mértékben meglepő számunkra a létezésük. Ők következnek most.
olvass továbbGiorgo Armani divatmogul, sztárdizájner, egy olasz nábob. Vessük hát magunkat a habokba, és lássuk, hogyan él s alkot egy milánói divatdiktátor. A divatszakma élő legendája egyben a divat talán leggazdagabb ember is egyben.
olvass továbbOktóber 1-jével Magyarországon is elindítja a Coin üzletlánc a nagy sikerű Democratic Wear projektet. Itthon Sarah Stevenson által tervezett limitált szériás dzseki lesz az első termék. Az Olaszországban hatalmas sikert aratott projektben a világ minden tájáról származó fiatal divattervezők vesznek részt.
olvass továbbIgen, ki fogják találni: brit (és olasz) kutatók állítják ezt, hosszú évek megalapozott munkájával. Erre az eredményre pedig 25 éves (!) követéses tanulmány elemzésével jöttek rá. Európa boldogabbik felén ráérnek az emberek.
olvass továbbAz olasz tervezőnő pályafutása során mindig is biztos kezéről, jó ízléséről volt híres. Kollekciói mindig egy meghatározott koncepció szerint épülnek fel. Idén ez Afrika, azon belül is Észak-Afrika.
olvass továbbEnnio Morricone olasz zeneszerző és Björk izlandi énekesnő kapja idén a Polar zenei díjat, amely egymillió svéd koronával (mintegy 30 millió forinttal) jár számukra. A Polar díj Svédország legrangosabb zenei elismerése, amelyet általában megosztva kap egy klasszikus és egy popzenész. A díjat Stig Andersson, az ABBA egykori menedzser alapította 1989-ben.
olvass továbbA cannes-i filmfesztivált a múlt század harmincas éveiben hívták életre, mivel az 1932-ben alapított Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon egyre inkább német és olasz dominancia érvényesült. Cannes és Velence szembenállása a háború után is érzékelhető volt, míg végül sikerült megegyezniük egymással.
olvass továbbAnja Rubik ismét együtt dolgozott a Quazi olasz divatcég designer csapatával, melynek eredménye egy limitált tavaszi/nyári kollekció, melynek az arca is Anja.
olvass továbbAz Intimissimi új kollekciójára a romantika jellemző. A cég Olaszországban az vezető helyen áll a fehérnemű világában.
olvass továbbA Calzedonia 1987-ben alapult meg Veronában. Jelenleg több, mint 1200 üzlettel bővült a cég. A márka jelen van Olaszországban, Ausztriában, Cypruson, Csehországban, Görögországban, Mexikóban, Lengyelországban és még sorolhatnánk...
olvass továbbA Patrizia Pepe márkát 1993-ban, Olaszországban alapította Patrizia Bambi és Claudio Orrea. Minimalista forma és színvilág, aprólékosan kidolgozott részletek a modern és elegáns darabok kedvelőinek.
olvass továbbA Replay márkát 1978-ban Olaszországban, azon belül is Asoloban alapították, azóta számtalan országba és városba eljutott, mint például Moszkva, Amszterdam, Párizs, Tokió, Rómá és szerencsére már nálunk is.
olvass tovább