Alberta Ferretti kampány - 2010/11 ősz/tél
modelek: Sigrid Agren és Monika Jagaciak;fotós: Paolo Roversi.
olvass továbbmodelek: Sigrid Agren és Monika Jagaciak;fotós: Paolo Roversi.
olvass továbbA Gucci 2010/11-es őszi/téli kampányához a fotókat a Marokkói Sivatagban készítette Mert Alas és Marcus Piggott. A divatház arca Raquel Zimmermann.
olvass továbbEdita Vilkeviciute-vel népszerűsíti Giorgio Armani az őszi/téli kollekcióját. Szép, letisztult képek, klasszikus divatfotók. Nem rosszak, de nem is különlegesek vagy éppen újszerűek. Jó iparosmunka, de láttunk már karakteresebb anyagot.
olvass továbbScarlett Johannson tovább marad a Dolce & Gabbana kozmetikai termékekeit népszerűsítő kampányok reklámarca.
olvass továbbA környezeti problémák egyre sürgetőbbé válásával egyidejűleg a H&M egy új kollekciót vezet be, amelynek bevételéből a WWF délkelet-ázsiai Korall-háromszög területén végzett munkáját kívánja támogatni. A biopamutból készült, tengeri élőlények által inspirált mintájú pólókból és ujjatlan felsőkből álló kollekció májusban érkezik az üzletekbe.
olvass továbbAz Armani Exchange reklámkampány képeit ismét Matthew Scriven készítette. A kampány címe pedig "Bodies of Summer". A képeken több "szexis", illetve híres trió is szerepel, mint például Marlon Teixeria (Wilhelmina), Clint Mauro (Ford) és Irina Shayk(IMG).
olvass továbbA koreai Obzee elnevezésű divatcég 2010-es tavaszi/nyári kampányához a divatfotókat gyönyörű zöld környezetben készítették. A cég arcául Anja Rubik-ot, Alana Zimmer-t és Elsa Hosk-ot választották. A fotós Azim Haidaryan volt.
olvass továbbA G-Star kampányarca Liv Tyler, a színésznő hihetetlenül jó formában van mostanában, ami a képeken is látszik. A képeket Anton Corbijn készítette.
olvass továbbAz Evian új kampányában folytatta a bébivonalat. És milyen jól tette! Legújabb reklámkampányuknak a "Live young", azaz "Éljél fiatalon" nevet adták.
olvass továbbA brazil divatcég, a Colcci már elkészítette őszi/téli katalógusát is, melyben - a tavaszi/nyári kampányhoz hasonlóan - szintén Gisele Bündchen népszerűsíti a márka termékeit. Gisele partnere ezúttal Danny Schwarz.
olvass továbbA Hermés sálak 2010-es tavaszi/nyári kampányfotóiból kiderül, hogy milyen sokoldalúan lehet viselni egy Hermés selyemkendőt. Hordhatjuk akár övként, akár fejkendőként, hajdíszként, sálként, topként, ruhaként, díszíthetjük vele szalmakalapunkat, ráköthetjük a csuklónkra, a bokánkra, vagy akár faliszőnyegként, függönyként is használhatjuk.
olvass továbbA világhírű reklám- és divatfotós, David LaChapelle készítette a Maybach új, hamarosan élesedő kampányának képeit. Akit érdekel, hogy hogyan (hányan!!!) dolgozik egy magasan jegyzett fotós stábja a világ boldogabbik, de legalábbis jobban eleresztett felén, megnézheti a hajtás után található spojler/teaser videón...
olvass tovább„Mindig kérdezd meg a kereskedőt, honnan származik az arany, amiből az óra vagy az ékszer készült. Sose vegyél olyan aranyat, amelyhez vér tapad”. Ezekkel a jelszavakkal indítottak kampányt civilekkel karöltve az óra és ékszeripar legnagyobbjai.
olvass továbbAz amerikai Forbes magazin felmérése szerint Gisele Bündchen lett a világ leggazdagabb topmodellje. A magazin sajtómegjelenéseik, kampányok, valamint szakértők segítségével becsülte meg a tizenöt legjobban fizetett szupermodell keresetét.
olvass továbbA brit tervező, Alexander McQueen és a Puma közötti együttműködés jó pár év óta számos sikeres kollekciót eredményezett. Úgy látszik, hogy egyik fél sem elégedett meg ennyivel, hiszen úgy hírlik, hogy egy új, közös cipőkollekcióval rukkolnak elő.
olvass továbbA visszatérő Szupermodell, akit egy rövid ideje mi is nyomon követünk, egyáltalán nem mutatja jelét bármiféle hanyatlásnak. Kilendülve az őszből, az új 2009-es Tavaszi/Nyári reklámkampányok ölnek a híres arcok megszerzéséért.
olvass továbbKorábban már írtunk Mick Jagger és a texasi Jerry Hall lányának, a 16 éves Georgia May Jagger bimbózó modellkarrierjéről. Most ismét a mama kezd modellkedésbe, Karl Lagerfeld felkérésére az új Chanel kampányban.
olvass továbbEz lehetne akár a PETA elhíresült kampányának neve is, amely már a kilencvenes évektől híres és gyönyörű színésznőkkel és/vagy énekesekkel népszerűsíti az állatvédelmet. Az állatok és a mi szerencsénkre...
olvass továbbAz olasz ékszerészcég, a Bulgari bejelentette csatlakozását a „Save the Children” („Mentsük meg a gyermekeket”) független szervezethez, az „Írjuk újra a jövőnket” kampányával.
olvass továbbA hír, miszerint Madonna a legújabb, Louis Vuittonnal együttműködő sztár, nagyjából fél hónapja kering a médiában, most pedig néhány konkrétabb részlet került napvilágra. A zenei ikon a pletykák szerint 10 millió dollárt kap azért, hogy a 2009-es Louis Vuitton kampány arca lesz.
olvass tovább