Kulcsszó keresés /


Az élmény továbbra sem Mini – Mini Cooper S

Telnek az évek, és sorra jönnek ki az újabb Mini generációk. Jelenleg a negyediknél tartunk, és ha az elektromosítás így folytatódik, lehet, hogy benzines Mini már másik karosszériával nem is lesz többé. Legalábbis a BMW jelenlegi elképzelése szerint 2030-ra teljesen elektromossá válik a márka, így ez nagyon is benne van a pakliban. Ebből már sejthető, hogy a mostani tesztünk alanya egy benzines Mini, abból is az erősebb kivitel.

olvass tovább

Reális álmok – BYD Dolphin Comfort

A BYD - Build Your Dreams (magyarul Építsd fel az álmaidat) modellpalettájának legkisebb modellje, a Dolphin járt nálunk. Az elnevezés nem véletlen, hiszen a „Tesla 3-verő” Seal mellett a Dolphin is a BYD Óceán szériájának tagja. Az elképzelés szerint az Óceánok esztétikáját és üdítően élénk megjelenését testesíti meg ez a két típus. Ezt sem cáfolni, sem megerősíteni nem tudom, de annyi biztos, hogy hasonlóan, mint a delfinek esetében, igazán jó érzésekkel töltött el a gondolat ezzel az autóval kapcsolatban.

olvass tovább

Élmény bármikor – BMW 440i xDrive Coupé

Szinte hihetetlen, mintha most történt volna, hogy nálunk járt a négyes széria második generációja. Pedig nem most volt, ennek már kicsit több, mint három éve. Az akkor még rendkívül szokatlan, mostanra már szinte megszokottá vált. A feltűnő hűtőmaszk a hétköznapok része lett. Eljött az idő, hogy modellfrissítésen essen át a négyes coupé.

olvass tovább

A Ford egyedi arca - Ford Bronco Outer Banks

A Ford Bronco egyértelműen egy különlegesség. A modell 6. szériája nagyjából 25 év hibernációból támadt fel újra. Dinoszauruszként egy másik világba született újjá, ahol teljesen más szabályok vannak már életben, mint a 1996-ban, amikor az Egyesült Államokban a Bronco ezt megelőző szériája kifutott. Igazi terepjáró, amelyik kompromisszumok nélkül ad egyediséget.

olvass tovább

Újonc barát sportmotor – Honda CBR650R

A CBR szériát a Honda 1983-ban mutatta be. A megnevezésben szereplő R a sport célú felhasználásra utal. A modellpaletta ezen belül rendkívül színes és változatos volt, hiszen az egyhengeres változatokon kívül, találkozunk soros kéthengeres és soros négyhengeres motorokkal is a kínálatban. A lökettérfogat pedig 125 cm3 -től, egészen 1100 cm3-ig terjed. A most nálunk járt 650R ezek alapján egy középutas változat.

olvass tovább

Startvonalon – Mini Countryman John Cooper Works All4

A kis autó, amely már messze nem kicsi. Formája, megjelenése a Minit sugallja, de erős túlnyúlásaival, méretes karosszéria elemeivel már távolról sem mondható mininek. Ettől függetlenül a Mini Countrymannek, amely a modellpalettában talán a legkevésbé áll közel hozzám, mégis sikerült megtartania azt a hangulatot, sportosságot és formavilágot, amitől mégis hű maradt önmagához. Megmaradt klasszikus, de mégis teljesen modern köntösben.

olvass tovább

A vezetői szedán – BMW 520d xDirive

A BMW márka vevőköre és a megítélése is nagyon heterogén. Talán ez hazánkban még jellemzőbb, a legtöbb „béjemvést” meg-meg szólják mások. De a BMW-n családon belül van egy típus, amelyik valahogyan kívül esik minden kritikától. Ez pedig az 5-ös széria. 52 éve jelent meg az első generáció, mára pedig a nyolcadiknál járunk. Egy újabb mérföldkő, egy új standard a vezetői szedánok sorában.

olvass tovább

Fordulatosan - Ford Puma Vivid Ruby Edition

A Ford az elmúlt pár évben alaposan újra gondolta a modellpalettát. A klasszikus Puma nevet formai szempontból kicsit ugyan megcsúfolta azzal, hogy crossoverré alakította, de aki ezen túlteszi magát az egyáltalán nem fog csalódni. A magasított Puma ugyanis egy kiválóan vezethető, remek városi autó lett. 4-5 éves piaci jelenlét után, közvetlenül a modellfrissítés előtti utolsó, limitált szériás modellt próbáltuk ki.

olvass tovább