Kulcsszó keresés /


A Tipton legújabb limitált kollekciója Heavy Metal névre hallgat

  • 2024. október 08.

Majdnem két évet vártunk a hazai designer szemüvegmárka, a Tipton Eyeworks új kollekciójára. Végre megérkezett, és az utolsó darabok már csak Magyarországon érhetők el. A kollekció darabjai egy kört, egy trapézt és egy négyszöget formálnak, amelyek kombinálják a hanglemezt, az acetátot és az alumíniumot, az egyik leginkább újrahasznosított fémet.

olvass tovább

Nyugalom a káoszban – Megérkezett Kylian Mbappé és az Oakley legújabb napszemüveg- kollekciója

  • 2024. június 26.

A világ egyik legjobb focistája és az Oakley együttműködésével létrejött 2024-es Signature Series kollekció futurisztikus eleganciával ötvözi a sportos és a divatos megjelenést. Az ikonikus Latch™ Panel és a HSTN modelleken a francia zászló kékje és a sportoló monogramja köszön vissza. A kollekció a sportmárka és Kylian Mbappé tavaly elindított együttműködésének folytatása.

olvass tovább

2024-es szemüvegtrendek, amikre érdemes odafigyelni

  • 2024. június 19.

Manapság a szemüveg viselése már nem csupán praktikus szükségszerűség; igazi divatnyilatkozat is lehet, amit hírességek, tervezők és modellek is előszeretettel viselnek. A szemüveg beépítése az öltözékünkbe egy új lendületet és egyedi karaktert adhat, egyszerűen emelve az esztétikát. Tehát akár rutinos szemüvegviselő vagy, akár most fontolgatod a váltást, soha nem volt még alkalmasabb időszak az új keretek viselésére. A Premium Vision Optika szakértője, Szalay Szabolcs bemutatja az idei szemüvegtrendeket.

olvass tovább

Minden szakítás végén van egy rádöbbenés. A tiéd mi volt legutóbb?

Szerda hajnalban, videochatelés közben jött el a szakítás pillanata. Mármint azért hívtak fel videochaten, hogy szakítsanak velem. Utána kiderült, hogy még jobb helyzetben vagyok, hiszen két lánnyal újfent szakítottak, csak szimpla üzenetben. Három nap azzal telt el, hogy rádöbbentem, hogy az üveg bor és a folyamatos bőgés a teljes józansággal egyenlő. Bár mókás, de nem akartam lerészegedni; ez valahogy meg se fordult a fejemben. Talán ez is annak jele, hogy túlságosan mazochista vagyok, és élvezem a fájdalmat. Stagnáltam. Stagnálok. És, ha gyűlölők valamit a világon, az ez: a stagnálás.

olvass tovább

Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább

Adventi kreatív ötletek

Advent alkalmával szeretnék a figyelmetekbe ajánlani két dekorációs tippet, amelyet könnyen és egyszerűen hasznosíthattok. A hó spray, mint téli kellék talán az első díszítőelem, ami megjelenik az ablakokon, tükrökön, üvegfelületeken, ha beköszönt a december.

olvass tovább

Vajon visszafutsz-e még

Rám villan a szemed a pohár felett. Szinte éket vág a retinádba az üveg csillanása, tekinteted szétterül rajtam, mint megannyi kérdőjel. Látom, azt kérdezed, vajon írok-e még rólad.

olvass tovább

A belső szenvedélyről szól a Persol új kollekciója

  • 2022. május 04.

A szemüvegmárka három kortárs művésszel indította el új kampányát, amelynek középpontjában olyan művészek állnak, akik tehetségükkel rendkívülivé teszik a hétköznapokat. A kampány a múlt lencséin keresztül tekint a jövőbe, és nyomon követhetjük, ahogy a szereplők felfedezik belső szenvedélyüket. Ezek a tehetséges művészek mind egyedi stílust képviselnek, amellyel újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket.

olvass tovább