Kulcsszó keresés /


Minek nevezzelek? – Toyota Prius Plug-in Hybrid Executive

1997 óta ismerjük. Talán az egyik legismertebb zöld autó, amely határozottan nem a külsőjével hódított. 2008-ra már az egymillió darabos értékesítést elérte világszere, mára pedig már a kétmilliós eladást súrolja. Hogy miért? Mert az a fajta vágy egyre több emberben megfogalmazódik, hogy a lehető legkisebb környezeti terheléssel közlekedjen. Ebben pedig a Toyota és azon belül a Prius az első.

olvass tovább

BYD: ezt érdemes tudni a magyar piacra belépett kínai óriásról

  • 2024. február 20.

Január 11-én lett hivatalos, hogy az elektromos autókat gyártó kínai óriásvállalat, a BYD a Schiller Autó Család Zrt-vel is szerződést köt. A Duna Autó és a Wallis Motor után harmadikként befutó Schiller régi motoros a hazai piacon, immár majdnem harminc éve foglalkoznak autókkal. De miért is szálltak be a kínai EV-k értékesítésébe? És mit érdemes tudni a BYD-ről, mint vállalat? Cikkünkben kifejtjük!

olvass tovább

Reload- Recharge – Volvo C40 Recharge Ultimate

A Volvo teljesen elektromos járművének értékesítése nem is olyan régen, 2021-ben indult. A C40 Recharge duplamotoros változata alig 1,5 éve járt nálunk. A relatív rövid eltelt idő ellenére jelentős fejlesztésen esett át a modell, amely miden szempontból pozitívan hatott a használatára. Módosult a hajtás, javult a töltés és az elméleti hatótáv is növekedett.

olvass tovább

Oidipusz - Cupra Leon 1.5 eTSI DSG

A Seat története a VW csoporttal 1982-ben kezdődött. Az elmúlt valamivel több, mint 40 év rengeteg izgalmas modellt, számos értékesítési és marketingstartégiát vonultatott fel. Voltak igazán jól sikerültek és voltak kevésbé. Úgy vélem, hogy a mélypontot a 2005 után kezdődő de’Silva által tervezett modellek jelentették. Ennek a korszaknak vége és újra olyan autók kerülnek ki a spanyol gyárból, amelyek megdobogtatják a szívet. De a márka magára találása nem ennyire egyszerű.

olvass tovább

Határon átnyúló együttműködés a kreatív iparban

  • 2022. augusztus 02.

A városi közlekedési kultúra az elmúlt években jelentős változáson ment át, a gépkocsik száma szignifikánsan növekedett, de emellett a veteránautók is fénykorukat élik. Az egyedi megjelenést biztosító járművek pedig új piaci lehetőséget nyitottak a kesztyűgyártásban és az értékesítésben egyaránt. A piaci kínálatból jelenleg hiányzik a városi közlekedéshez illő, sportos megjelenést tükröző stílusos bőrkesztyű.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 26.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll. A Wallis Motor az M utcai sportautók krémjét vonultatja fel, az ügyfeleket mostantól exkluzív szolgáltatások, külön parkolóhelyek, tesztflotta és dedikált értékesítői iroda is várja a Könyves Kálmán körúti szalonban.

olvass tovább

Az ország legnagyobb BMW M-es kereskedését alakította ki a Wallis Motor

  • 2022. július 22.

A legnagyobb hazai M-es szekciót hozta létre a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében közel 30 éve piacvezető Wallis Motor, jelentősen átalakítva Wallis Motor Duna márkakereskedését. A beruházás hátterében a BMW M ötvenéves jubileuma iránti tisztelgés mellett az egyre növekvő régiós értékesítési darabszám áll

olvass tovább

Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

100*100 = 10*1000, de ez nem ilyen egyszerű

Világjárvány, chiphiány és rengeteg kellemetlen tényező, amely az autóértékesítésre, illetve az autópiacra hatott az elmúlt pár évben. Az egész piac olyan, mint egy felbolydúlt méhkas és több minden történik egy-két év leforgása alatt, mint az azt megelőző évtizedben. Mi a kiút, merre van az előre?

olvass tovább

Közép-Európa első Metaverzumban létrehozott virtuális showroomjával, NFT értékesítéssel és világhírű divatikonnal érkezik a Budapest Fashion & Tech Summit

  • 2021. november 29.

Negyedik alkalommal szervezi meg a Budapest Fashion & Tech Summit nemzetközi szaktekintélyeket megszólaltató divatipari konferenciát a Magyar Divat & Design Ügynökség. A 2021-es rendezvény a fenntarthatóság, a tudásmegosztás, a kulturális örökség, valamint az e-kereskedelem és a megváltozott fogyasztói szokások szemszögéből közelíti meg és mutatja be a divatipar jövőjét. Idén a rendezvény a digitális fejlődés új színterére lép, a közösségi média mellett ugyanis a Decentraland névre hallgató metaverzum digitális terében is követhető lesz, sőt egyedülálló virtuálisan showroom-ban ad lehetőséget a divat- és designtermékek értékesítésére.

olvass tovább