Kulcsszó keresés /


Országúti cirkáló – KIA Sorento 200CRDI

A mai tesztünk szó szerint a múltba repít vissza. Igaz nem a nagyon távoliba, csak ide a közelmúltba, de 2 év manapság történelminek tekinthető az autóiparban. Tehát, ha úgy tetszik, kerestünk egy még árlistán található dinoszauruszt a szó szoros és távoli értelmében. A teszttel pedig bizonyítani szerettük volna, hogy ezeknek a lényeknek a kora még nem járt le, csak a marketingjük lett sokkal gyengébb.

olvass tovább

Civic a magasban – Honda ZR-V Sport

A Honda legújabb modellje a ZR-V a makacsság szimbóluma. Mintha azt szeretné kifejezni a márka, hogy képes egy jó autót alkotni, de ellenáll az összes mainstream hullámnak. Itt az SUV, amire vágytok, de csak az vásárolja meg, aki amúgy is Hondát akart venni. Ha pedig így döntött, fizesse is meg alaposan az árát. Mondom mindezt azért, mert egy alapvetően kiváló kocsit mélyen lehúz pár, elsősorban marketinggel kapcsolatos körülmény.

olvass tovább

Oidipusz - Cupra Leon 1.5 eTSI DSG

A Seat története a VW csoporttal 1982-ben kezdődött. Az elmúlt valamivel több, mint 40 év rengeteg izgalmas modellt, számos értékesítési és marketingstartégiát vonultatott fel. Voltak igazán jól sikerültek és voltak kevésbé. Úgy vélem, hogy a mélypontot a 2005 után kezdődő de’Silva által tervezett modellek jelentették. Ennek a korszaknak vége és újra olyan autók kerülnek ki a spanyol gyárból, amelyek megdobogtatják a szívet. De a márka magára találása nem ennyire egyszerű.

olvass tovább

'A nyolcezres hegyek között elgondolkozol, hogy milyen jelentéktelen vagy' - Útinapló Nepálból

  • 2023. április 19.

Sokak számára Nepál és India egy spirituális központként van jelen. Azonban Nepál színes világa és a Himalája egészen más dolgokat is rejteget. Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője, úgy indult neki az útnak, hogy nem tervezett előre. Hegyet akart mászni, és felfedezni India ezen részét. Az Ő élményeiről kérdeztük, és egészen lenyűgöző válaszokat kaptunk.

olvass tovább

A mélypontod az átalakulásod kezdete

A nehéz érzések megélésének manapság eléggé rossz a „marketingje”. Sok segítő irányzat azt hirdeti, hogy „írd át”, „töröld ki”, „programozd át”, „engedd el” a fájdalmakat. Ezek a megközelítések az ego szándékát fejezik ki, ami mindig arra törekszik, hogy a könnyebb utat válassza. Az igazi átalakuláshoz, a hosszútávú fejlődéshez, az erőnk megtalálásához pont a mélységeinkben való megmerítkezésen át vezet az út.

olvass tovább

A harag nemcsak mérgezhet, taníthat is

A negatív érzéseknek manapság elég rossz a marketingje. „A haraggal csak magadnak ártasz.” „Engedd el!” Bocsáss meg!” „Aki haragszik, az két sírt ás egyszerre: a magáét és azét, akire haragszik.” Ilyen bölcsnek hangzó, de valójában rendkívül mérgező „jó tanácsokkal” van tele a közbeszéd.

olvass tovább

Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje - Interjú Póda Tamással

  • 2023. január 11.

Póda Tamás 2017 óta irányítja a SYNLAB kereskedelmi és marketing területét. Az egészségmegőrzés és a prevenció népszerűsítésének elkötelezettje, focirajongóként pedig nem csak beszél róla, rendszeresen játszik is. Rajongva szereti családját és megvan benne az a kellő lazaság és kreativitás is, ami szerinte az egészégügyi pályához feltétlenül szükséges. Villámkérdéseinkre is a tőle megszokott precizitással válaszolt.

olvass tovább

Sportkombi Peugeot módra – Peugeot 508 SW PSE PHEV

Az oroszlán nem csak, hogy bátor, hanem azt is várjuk el tőle. A Peugeot valószínűleg ennek szellemében alkotta meg a legerősebb modelljét. A Sport Engineered változat borzasztóan erős és sportos, viszont olyan piacra érkezik, amely jellemzően nem az ő harctere. Innentől kezdve pedig nemcsak a puszta képességek, hanem a marketing és a márkaimage kérdése, hogy sikeres lesz-e.

olvass tovább

Gyit – E-paci! – Mustang Mach-E

Amikor először hallottam arról, hogy tisztán elektromos Mustang fog megjelenni, azt gondoltam, hogy ez valamiféle szentségtörés. Nyilvánvaló, hogy a Ford legerősebben hangzó márkaneve a Mustang, de azt gondoltam, hogy azért ez már több, mint sok és a marketingesek elvetették a sulykot. Aztán a most eltöltött teszthét után kicsit meg vagyok zavarodva, mert ez az autó jó, sőt nyomokban Mustangot is tartalmaz.

olvass tovább