Kulcsszó keresés /


Fiatalkori traumáink hatására az önbizalmunk szenved csorbát

  • 2024. április 29.

Ugyanis legtöbben valamilyen gyermekkori vagy fiatalkori trauma hozadékaként sajnos nem rendelkezünk egészséges, sőt, akár csak kicsit is kielégítő önértékeléssel. Ezen azonban tudunk dolgozni, ami cseppet sem egyszerű, sőt, kifejezetten időigényes feladat, azonban a megnövekedett önbizalmunk és magabiztosságunk a társas kapcsolataink minőségén is javítani fog.

olvass tovább

Canissi, ahol az időtlen elegancia és a stílus találkozik

  • 2024. április 15.

A hazai üzleti életben már jól ismert Canissi Szabóság legfőbb célja, hogy az igényes férfiak és nők számára stílusos, egyéniségükhöz illő öltözködést biztosítson méretre szabott öltözékeivel. A cég alapítójával, Kanizsai Szilviával a manufaktúra Markó utcai üzletében találkoztunk.

olvass tovább

Újra felfedezni saját értékünket? Az egészséges önértékelés lépcsőfokai

  • 2023. augusztus 06.

Ugyanis legtöbben valamilyen gyermekkori vagy fiatalkori trauma hozadékaként sajnos nem rendelkezünk egészséges, sőt, akár csak kicsit is kielégítő önértékeléssel. Ezen azonban tudunk dolgozni, ami cseppet sem egyszerű, sőt, kifejezetten időigényes feladat, azonban a megnövekedett önbizalmunk és magabiztosságunk a társas kapcsolataink minőségén is javítani fog.

olvass tovább

Fiatalkori traumáink feldolgozása - így emeld egészséges szintre az önértékelésedet

  • 2023. február 27.

Ugyanis legtöbben valamilyen gyermekkori vagy fiatalkori trauma hozadékaként sajnos nem rendelkezünk egészséges, sőt, akár csak kicsit is kielégítő önértékeléssel. Ezen azonban tudunk dolgozni, ami cseppet sem egyszerű, sőt, kifejezetten időigényes feladat, azonban a megnövekedett önbizalmunk és magabiztosságunk a társas kapcsolataink minőségén is javítani fog.

olvass tovább

Az innováció, ami pofon egyszerűvé teszi az autógumi vásárlást kezdők számára is

  • 2022. december 16.

Az autógumi vásárlás idő- és energiaigényes lehet, azok számára, akik a műszaki területen kevésbé jártasak. Profilarány, gumiabroncs szerkezet, keréktárcsa-átmérő – ismeretlennek hangzanak ezek a kifejezések? Aggodalomra semmi ok, egy magyar abroncskereskedő cég innovációjának köszönhetően a gumiabroncs-vásárlás kezdők számára is könnyen elvégezhető feladat. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan működik a rendszer!

olvass tovább

Frissesség egyszerűen: testpermetek

  • 2022. szeptember 29.

Az igényes megjelenésnek elengedhetetlen részét képezi a megfelelő illat. Ennek elérésében ma már számtalan különféle parfüm közül válogathatunk. Ha viszont még nem próbáltuk, akkor feltétlen megéri adnunk egy esélyt a testpermeteknek is, mivel számtalan előnyük van a parfümökkel szemben. Nézzük meg tehát, miért éri meg neked is kipróbálni a különféle testpermeteket!

olvass tovább

Miért vonzóbbak a szakállas férfiak?

  • 2022. május 23.

Már ideje korán próbálják a férfiakba belenevelni, hogy a frissen borotvált arccal illik megjelenni, ha szeretnének igényesnek és ápoltnak tűnni, azonban lássuk be hölgyeim, egy borostás arc, vagy éppen egy szakállas férfi sok esetben sokkal vonzóbb. Sokan hajlamosak mindezt az igénytelenséggel párosítani, pedig éppen a férfiasság és a dominancia kifejezéséről lehet szó.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább