Kulcsszó keresés /


Millie Bobby Brown márkája bemutatja első divatkollekcióját

  • 2022. október 17.

Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütál az ABOUT YOU oldalán. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban. A „florence by mills” kollekció kizárólag az ABOUT YOU felületén érhető el 2022. október 19-én 13 órától Európa szerte, az ABOUT YOU 26 webáruházában.

olvass tovább

Kis odafigyeléssel több tízezer forintot is spórolhatunk a rezsin

  • 2022. október 16.

Minél közelebb kerülünk az őszi-téli időszak egyre hűvösebb és sötétebb napjaihoz, annál nagyobb fejtörést okoz a háztartásoknak, hogy hogyan spóroljanak az energiával, és ezzel együtt hogyan csökkentsék rezsiköltségieket. A Lumenet prémium világítástechnikai webáruház szakértői összegyűjtötték azokat a mindennapi gyakorlatokat, termékeket és megoldásokat, amelyekkel spórolni lehet az áramköltségeken.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

Nagyon pesszimista a hangulat a piacon a drágulások miatt

  • 2022. január 27.

Tavaly novemberben fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, mely értelmében a nem vényköteles gyógyszereket január elsejétől csak és kizárólag patikai szakdolgozók szállíthatják ki. Az új szabályozás közel ötszáz webáruház és kiszállító partnercég működésére van hatással. A szabályozás következtében vannak online üzletek, melyek meg fognak szűnni, mások egyszerűen profilt váltanak, azonban ennél is nagyobb problémát jelenthet sok kereskedő számára a termékek és az alapanyagok árának növekedése – hívta fel a figyelmet Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább

Megérkezett Magyarország online luxusáruháza: itt a SNOBELIER!

  • 2021. szeptember 30.

6 termékosztály, 40 luxus világmárka, több mint 1000 db rendszeresen frissülő termék, 2 féle, világszinten is egyedülálló luxusszolgáltatással kiegészítve: Magyarországon indult el a Kelet-Közép-Európában példa nélküli koncepció, amely a világ legelegánsabb luxusáruházainak miliőjét kínálja online formában a lokális vásárlóknak. A SNOBELIER több, mint luxustermékek lelőhelye, különleges kurátori koncepciójával, elegáns és felhasználóbarát kialakításával szeretne szakértő személyi tanácsadója lenni a kínálatában böngésző vásárlóknak.

olvass tovább

Több munka, kevesebb szórakozás – markánsan megváltozott az otthoni laptophasználat hazánkban a pandémia hatására

  • 2021. május 17.

Országos kutatást végzett a Laptophardware.hu laptop alkatrész webáruház a magyar lakosság laptophasználati szokásairól. A felmérés rámutatott, hogy a magyarok jelentős része a pandémia előtt jellemzően szórakozásra használta otthon a laptopját, azonban az otthoni munkavégzés hatására (61% kezdett el laptopon dolgozni) a markáns többség (72%) annyira megkedvelte a laptophasználatot, hogy nem szívesen „ül vissza” az irodai asztali gép elé.

olvass tovább

Sokaknál javította az apa-gyerek kapcsolatot a pandémiás időszak

  • 2021. március 30.

Több mint ezer édesanya részvételével végzett kutatást a pandémiás helyzet okozta hatásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy az anyukák háromnegyedét nagyon megviseli ez az időszak, ugyanakkor a gyerekek közérzetének romlását mindössze egyharmaduk tapasztalta.

olvass tovább