Szex és New York - több mint film: reklám
A második részben végre elhagyjuk New York-ot, hogy csodálatos környezetben, a lenyűgöző Abu Dhabi-ban gyönyörködhessünk. A készítők pofon egyszerű logikát követtek. A csillogás és luxus már eddig is ütött, bevett csapaton se változtass, ezért mi az, ami még inkább nagyobbat szól? Igen, kitaláltad kedves Olvasó: még több csillogás. Valljuk be, ez sikerült.
Abu-Dhabi az Egyesült Arab Emírségek fővárosa, Dubaj után az ország második legnépesebb városa, melyről joggal mondható el, hogy híres és hírhedt egyben. A csodálattal vegyes irigység ez, ahol jó egy kicsit kiszakadni a dolgos hétköznapokból, ahol négy hölgy mesebeli életét nézhetjük.
Bár a szereplőket próbálták hétköznapi fényben mutatni, de ez a kép, valljuk be, nem sikerült valami tökéletesre. A világ egyik legdrágább városában buliznak, elegáns luxusruhákban, hat csillagos szállodában laknak, amihez boldog semmittevés és álproblémák hada párosul. Persze a szponzoroknak ez megérte, így tőlük senki nem kérdezi meg: ez nektek tényleg jó?
Így a film elkészítését olyan cégeknek köszönhetjük meg, mint a HP, a SJP - házon belül Sarah Jessica Parkerrel, a Lipton, a Mercedes, a Moët et Chandon, a SKYY Vodka, a Swarovski, vagy akár a Vouge. Tekintélyes, minőségi lista, mely garantálná, hogy minőségi film készüljön a támogatásukkal. Még sem tudjuk annak nevezni, de erről nem ők tehetnek.
Mégis, miért született meg ez a film? Nos, a válasz egyszerűen megszülethet bennetek, ha arra vetemedtek, hogy megnézzétek a filmet, közel ezerötszáz forintért, amiért nem kaptok mást: csak egy 150 percen át tartó márka hírlevelet és reklámot.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez