Alfred Dunhill, az angol luxus elegancia
Kapható volt itt vízálló bőr autós felszerelés és a legendás „Bobby Finder” az első olyan szerkezet, amely segítségével a gyorshajtási bíróságok elkerülése végett messziről észre lehetett venni a rendőröket az úton. 1903-ban kezdték meg a motorkerékpárok kormányára szerelhető órák forgalmazását, amelyeket néhány évvel később sebességmérésre alkalmas szerkezettel is kiegészítették.
1907-ben Dunhill megnyitotta dohány-boltját, ahol saját keverésű rendelésre készített dohánnyal és saját gyártású, exkluzív minőségű pipákkal és ezek tartozékaival állt a vásárlói rendelkezésére.
A Dunhill nevet Magyarországon is a Premium dohánytermékek tették ismertté. A vállalat 1987-ben az urbanizálódó társadalom életmódelvárásaihoz alkalmazkodva a Tobaco Divíziótól megvált.
A húszas évek elején boltokat nyitott Párizsban és New Yorkban is, megalapozva nemzetközi népszerűségét. Körülbelül ekkor készült Alfred Dunhill első öngyújtója, az „UNIQUE”, melynek egyedisége abban rejlett, hogy ez volt az első öngyújtó, amit egy kézzel meglehetett gyújtani.
Alfred Dunhill „Ars poetica”-ja, London a világ egyik multikulturális metropolisza, sokszínű, nyüzsgő központja a luxusnak, a hagyományoknak és a kreativitásnak ugyanúgy, mint száz évvel ezelőtt. Az angol elegancia, különcség és ez a diverzitás volt a bölcsője Alfred Dunhill, mindmáig egyedülálló exkluzivitást sugárzó birodalmának. A ház alapítója így fogalmazta meg az elvárásokat minden nevét viselő termékkel szemben.
„Legyen használható, legyen megbízható, legyen tartós, legyen nemes, a legjobb az összes közül!”
Nem csak a divat, hanem minden egyes Dunhill tárgy az önkifejezés eszköze. Alfred Dunhill koncepciózusán három főmotívum köré építette fel világát: a részletek fontossága, az invenciózus desing és a jellegzetes angol tradíció adja az alapot a Dunhill tárgyak egyedülálló gondolatiságához.
A divatház mindig is nagy figyelmet fordított arra, hogy amit a vásárló a kezébe vesz, többet nyújtson annál, mint ami első látásra elvárható lenne, legyen szó finom anyagokból, aprólékos gonddal készült öltönyről vagy szivarvágóval felszerelt tollról.
Az ötvenes években indult el az a terjeszkedési hullám, amelynek eredményeképpen a cég ma már Európán kívül Észak-Amerikában és Ázsiában is, összesen 26 országban 180 bolttal rendelkezik. Közönségnek készülő kollekciói részei az öltönyök, zakók, nadrágok, ingek, nyakkendők, pulóverek és pólóingek.
A harmónia a részletek összhangjából adódik, így minden apró momentum számít. Az órák, írószerek, mandzsettagombok és egyéb kiegészítők is mindenben megfelelnek a célközönség elvárásainak, hiszen alapos munkával tökéletesen kidolgozottak, igényesek.
Alfred Dunhill és az illatok
A márka fejlődése elengedhetetlenné tette, hogy a kínálatban megjelenenjenek a divatház szellemiségét kifejező, a kollekció divatirányát kísérő és kiegészítő férfias illatok.
A Magyarországon most bemutatásra kerülő DESIRE nem az első férfiillat a Dunhill háztól. Az 1934-ben megjelent Dunhill For Men és a Dunhill D mellett az Edition ma is népszerű és ismert az exkluzív illatok piacán.
A DESIRE koncepciója a vágyódást és a csábítást állítja a középpontba, egy mai, modern, fiatalos értelmet adva a Dunhill évszázados hagyományainak, egy logikán túli, szenvedélyektől vezérelt világot nyit meg, ami mindannyiunkban benne él.
A Bergamot szögletes illata keveredik az édes vaníliával és a szenvedélyes pézsmával, bevezetve a férfit a mindennapok mögött megbújó, mindent felemésztő szenvedély birodalmába. A lángoló piros csomagolás is a visszafojtott indulatokat tükrözi egy különleges, férfiasan nemes vonalú formában.
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!
Szólj hozzá a cikkhez